Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijkte der al naar uit, jong?Ah komen er terug icon swaps dan?? Grindy
Ik snap dat niet. Heb zoals ik zei zelf even gegrind met wat muziek, maar ik had ook interessantere dingen kunnen doen. Volgens mij is buiten rondlopen op straat - al zoekend naar verloren briefjes van 5€ - een nuttigere bezigheid met meer kans op succes.
En de rest post hier toch ook nimmer. Net gezien dat de grind voor tokens enerzijds enorm saai is (SB met 11 silveren kaarten of Arkema-speler?), en anderzijds het nodig vindt om met slechte teams (je mag zelfs geen spelers kopen) een Live Event te spelen tot je -tig keren wint. Nee danku.
De stagiair?Welke mongool bij EA heeft beslist dat je 6 chip shots moet halen voor 1 van de icon swaps.

Geen idee of het te maken heeft met de cirkel van mensen waarin we ons bevinden. Maar niet alleen hier , maar ook op Twitch zie ik bvb de animo voor EA FC jaar na jaar afnemen.T'zal toch alleszins ni van den deze kome.En de rest post hier toch ook nimmer. Net gezien dat de grind voor tokens enerzijds enorm saai is (SB met 11 silveren kaarten of Arkema-speler?), en anderzijds het nodig vindt om met slechte teams (je mag zelfs geen spelers kopen) een Live Event te spelen tot je -tig keren wint. Nee danku.
Career-mode post zullen wellicht niemand interesseren, dus over een maand ofzo kunde uwe tumbleweed-post copypasten.![]()
Meanwhile blijven de ratty sweatpants spelers gewoon op post hoor... Maar idd als ze deze circle jerk niet doorbreken gaat de algemene animo wel serieus omlaag gaanGeen idee of het te maken heeft met de cirkel van mensen waarin we ons bevinden. Maar niet alleen hier , maar ook op Twitch zie ik bvb de animo voor EA FC jaar na jaar afnemen.
Ze krijgen voorlopig alle mensen nog hyped met de start van een nieuw seizoen ultimate team. Maar dat is vooral omdat het pas leuk wordt op het einde van elke cycle (vanaf juni ongeveer).
Dan krijg je tenminste goeie kaarten, kan je goed grinden en craften.
Ik ben benieuwd naar volgend jaar wanneer "the grounds" erbij komt. Voorlopig neem ik mij alleszins voor hem niet meer te bestellen. Ik wil een voetbal game en geen second life sim.