EA SPORTS FC 25

Heb er 24 nu. Vanavond of morgen tot 45 spelen.
Ondertussen wat met tactieken aant spelen. En met men ploeg. Elke keer ik een ploeg maak, pack ik weer iets waarvan ik denk “dieje kan ik ni op de bank zetten”. Van de week Rudiger gekocht, dag erna UT Militao gepacked. Maar dan kan ik niet met Son spelen. Dus aant denken om VDV er terug in te zetten om te kunnen linken. 😂 LOL

LOL

image.png

Keane gepacked in de sbc, ik wist het gewoon dat hij het ging zijn, en hoe overpriced was die eigenlijk niet die sbc voor een max 87 rated speler...

Voeg me maar toe diegenen die ps5 versie hebben met mijn US account. Sentenza555. Ik doe wel geen voice chat ofzo, zal dus via PlayStation-pm in een groepschat moeten zijn...

Prijs valt goed mee hoor. is ook de prijs dat de meeste verwachte als je ziet wat icons dit jaar kosten.
220 aan fodder en hij gaat voor 130k, en vooral veel te traag met zijn 72 pace, met 4 + met een engine erop ga ik hem toch eens testen. Hij heeft wel ++ op de CM positie. Dusja vanavond eens uitproberen

Prijs valt goed mee hoor. is ook de prijs dat de meeste verwachte als je ziet wat icons dit jaar kosten.
Fyi, ik hou mijn pakjes ni echt bij, en doe er dus veel open, verleden jaar dus geen enkele icon op normale wijze gepacked... Zal dit jaar niet anders zijn denk ik

Gisteren bijna alle rush obj afgewerkt.
De rewards zijn beter dan division rivals en leuker om te spelen.
Idd. Ging de modus afzwaaien na louter 1 week maar dit is wel leuk. Natuurlijk isser altijd ene tussen die 't ni jan of gewoon ni speelt, maar de kans is in theorie groter dattie int ander team zit. 😅 Gewoon ni as ik speel. 🤣

Eventjes al de rush obj gehaald, en van de ven gepacked, samen met vvd 2 plusjes op de CB's

Keane uittesten zal voor morgen zijn

Terug
Bovenaan