Haha is wel kutDat is het probleem dus
ahja dagje wachten voor ultimate editie dan maarVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha is wel kutDat is het probleem dus
ahja dagje wachten voor ultimate editie dan maarvia NL gekocht dan ofzo?Haha is wel kutahja dagje wachten voor ultimate editie dan maar
Werkt bpm met weinig coins atm?Bronze pack method en wat SBC al gedaan. 75 items listed atm.
Gohja, traag maar weet niet wat anders doenWerkt bpm met weinig coins atm?
. Het feit dat ik al zo veel kan listen wilt wel zeggen dat het werkt zekerFoundations SBCs allemaal gedaan, hybrid leagues al in concept klaar gezetWat zijn jullie aan het doen op de webapp?
100 items listed en zo'n 2,5k coins over.Werkt bpm met weinig coins atm?
tifo enz QS?Gohja, traag maar weet niet wat anders doen. Het feit dat ik al zo veel kan listen wilt wel zeggen dat het werkt zeker
Nee Amerikaans acc en via usa pan cards gekochtvia NL gekocht dan ofzo?
Ik kan precies enkel golden en silver preview doen..Bronze pack method en wat SBC al gedaan. 75 items listed atm.
Had het eerder ook al opgemerkt, triest toch, een basispakket eruit nemenHebben ze nu de bronze packs van de store gehaald? =D

mss hebben die coinsellers er bots opstaan en dat ze daarom ff ze hebben afgeslotenEr zal teveel aan verdiend worden zeker?![]()
Hebben ze nu de bronze packs van de store gehaald? =D
Nu gaat ge wel heel ver om een ander niks te gunnen eh. Daarstraks ff komen vragen of bpm nog werkt en dan ineens weg uit de store...mss hebben die coinsellers er bots opstaan en dat ze daarom ff ze hebben afgesloten
ahja, ik had wel wat arsenal tifos enz gezien.Nu gaat ge wel heel ver om een ander niks te gunnen eh. Daarstraks ff komen vragen of bpm nog werkt en dan ineens weg uit de store...
/flauwe-moptjes-modus
Seriously, op X gelezen dat veel items van topclubs als bronze tevoorschijn kwamen in bronze packs terwijl dat eigenlijk golds moesten zijn. Vorig jaar was er een soortgelijke bug. Mss dat dat er iets mee te maken heeft.
Ahja had ook een paar dingen van vb man united gehad.. helaas wel untradeble..Nu gaat ge wel heel ver om een ander niks te gunnen eh. Daarstraks ff komen vragen of bpm nog werkt en dan ineens weg uit de store...
/flauwe-moptjes-modus
Seriously, op X gelezen dat veel items van topclubs als bronze tevoorschijn kwamen in bronze packs terwijl dat eigenlijk golds moesten zijn. Vorig jaar was er een soortgelijke bug. Mss dat dat er iets mee te maken heeft.
In de store naar de standard edition van de game gaan en daar kon ik selecteren 'proefversie van de game' naast de knop om te kopen.Oemand die weet wanneer je die 10u trail kan downoaden? Vind hrt precies nergens terug..
Ah wow thx!In de store naar de standard edition van de game gaan en daar kon ik selecteren 'proefversie van de game' naast de knop om te kopen.