EA SPORTS FC 25

EAFC24 nog gekocht met kerst voor 32€. Dat was 3 maand na release. Nu kost het... 80€? Afin, met EA Play it's 2€ minder.

Maar zolang het relatief bugfree is en de features meevallen zal'k het wel bestellen. Ondanks sommige frustraties toch een leuke tijd gehad en was de 32€ meer dan waard.

Zou langs een kant ook wel op PC willen spelen, maar is die markt daar niet veel duurder? Zonde dat er niet gewoon 1 grote markt is.

Zou langs een kant ook wel op PC willen spelen, maar is die markt daar niet veel duurder? Zonde dat er niet gewoon 1 grote markt is.
De markt is nog niet bevestigd hoe dat is dit jaar.
Wil je spelers verkopen zijn ze duurder/goedkoper. En wil je er kopen, van het zelfde. uiteindelijk balanceert zich dat toch uit.

spel ook aant binnentrekken op men steam deck se.

Ik heb Fifa al eens 2 keer gespeeld op PC en was weinig verschil met PS.

De markt is inderdaad duurder, maar spelers die je verkoopt zijn dat ook. Het enige verschil ga je merken als je coins als rewards krijgt omdat 100K coins op PS meer waarde heeft dan op PC... Maar wie leeft er nu ook van die rewards....

Bij bol.com 65€ :) .
Verschil tussen fysiek en virtueel is echt crazy....
Mja ik heb een Series S dusja. Maar was goed voor mensen als ik die maar 2 spellen spelen derop. Anders verdoe je teveel aan digitale games. PC is toch een gans andere wereld, amai. :p

Ze durven er dan nog bijzetten dat het "in uitverkoop" is (door de maand Play da'k net gepakt heb om de demo te spelen). T'is dat er debielen zijn die erin trappen zeker? Afin, den deze vind het niet erg om het eraan te geven voor een kleine update. Ik wil wel die vrouwencarrière is proberen. Ook beetje nieuwe wereld voor mij. En t'is eigenlijk tof dat het wat beperkter is. Nooit FIFA-carrière gedaan eigenlijk, maar blijft leuk om elke dag na't werk ne keer op te zetten.

Het kriebelt wel om al te preorderen, maar je hebt altijd dat stemmetje in je hoofd dat zegt te wachten. De preoder bonussen interesseren me ook geen ruk. Zou niet de eerste keer zijn dat het shipt met tal van bugs, ondanks het feit dat er weinig veranderd is... Hoe doen ze dat toch?

Iemand die weet waarom ik niet op de web app graal.. staat op login on console en dan opnieuw proberen op de web app. Beetje moeilijk als de game ng niet uit is

En zijn uw inloggegevens de juiste?

Ik heb dat nog al gehoord hoor (algemeen dan) dat het soms niet lukt de eerste dagen met die app.

Wel zou ik aanraden om de app op pc te starten. Gisteren even geprobeerd om wat packs te openen, en ging niet voor een klein uurtje, en dan plots wel. Ik kreeg als boodschap van internet connection telkens...

En zijn uw inloggegevens de juiste?

Ik heb dat nog al gehoord hoor (algemeen dan) dat het soms niet lukt de eerste dagen met die app.

Wel zou ik aanraden om de app op pc te starten. Gisteren even geprobeerd om wat packs te openen, en ging niet voor een klein uurtje, en dan plots wel. Ik kreeg als boodschap van internet connection telkens...
Ja normaal wel. Is wel op nieuw account nu. Vorige keer op pc gespeelt nu eens PS mss daarom, weird..

Ja normaal wel. Is wel op nieuw account nu. Vorige keer op pc gespeelt nu eens PS mss daarom, weird..
Je moet het spel gespeeld hebben op het platform waarmee je het nieuwe spel gaat spelen. Anders werkt de webapp niet.
Tevens moet je dan ook 'genoeg' (geen idee hoeveel) gespeeld hebben.

Maar in jou geval, zeker omdat je van platform wisselt. Download vanavond (na 0u) de 10u trial , open die even en dan kan je voort op de webapp.
Of u ultimate edition als je die gekocht hebt :) .

Terug
Bovenaan