Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met zulke vragen zijn jullie nog niet klaar voor een wereld van IT.
Dev’s hun belangrijkste skill? Kunnen googlen en opzoeken en informatie kunnen parsen.
Dev’s hun belangrijkste skill? Kunnen googlen en opzoeken en informatie kunnen parsen.
Hoewel het belangrijk is dat je inderdaad informatie kunt opzoeken en verwerken zou ik dit toch niet als belangrijkste stempelen
Mijn visie erop (ik vermoed dat je net van school komt?)
Begin bij de basis:
Zie dat je C# goed onder de knie hebt, dat je bepaalde aspecten van de taal goed kent. Je moet nu niet elk nieuw feature van de taal kennen maar zorg wel dat de basics goed zitten (Linq, delegates, async, ...)
Het begrip software ontwerp, paar design patterns zoals observer, strategy. Leer ze niet vanbuiten, kies er een paar uit en probeer ze te begrijpen. Leer ook wat over SOLID principes....
Daarna zou ik zeggen kies een domein. Dotnet is tegenwoordig zeer groot kies een domein die je interesse hebt en lees de documentatie. Maak erna een projectje. Je EF, maui, xamarin, .... allemaal technologieen. Kies iets wat uw interesse heeft.
Certificaten halen is denk ik 1 van de grootste onzin (en waste of time) waarvoor je kunt gaan als je zou gaan developen in .NET (of eender wat in de IT imo)
Zie dat je C# goed onder de knie hebt, dat je bepaalde aspecten van de taal goed kent. Je moet nu niet elk nieuw feature van de taal kennen maar zorg wel dat de basics goed zitten (Linq, delegates, async, ...)
Het begrip software ontwerp, paar design patterns zoals observer, strategy. Leer ze niet vanbuiten, kies er een paar uit en probeer ze te begrijpen. Leer ook wat over SOLID principes....
100%. Uiteindelijk leer je het beste door het te doen en niet wat video's te bekijken en online enkele multiple choice vragen in te vullen die je dan een score geven die uiteindelijk absoluut niets zeggen over jouw skills als een developer
C# basics, EF, LINQ, async programming en principes begrijpen van enkele design patterns is inderdaad al een mooie start.
Om een taal te beheersen moet je er mee bezig zijn. Je eerste projecten en pogingen om er iets mee te doen gaan altijd spaghetti-code en monumentale kanjers van fouten bevatten.
Ik heb enkele mensen ooit eens een .NET cursus zien volgen om ze vervolgens zien te starten met een "projectje" die naar eigen zeggen een kruising tussen world of warcraft meets RTS ging zijn.
Mijn oprechte feedback was: "probeer eerst nekeer zeeslag te programmeren..."
Ik heb 3 jaar in .NET geprogrammeerd in school (ofja, eerst J#, php, ASP.NET en C#). Ook C++ en PHP. Rap beseft anno 2007 dat programmeren helemaal niets voor mij is. Ik heb anno 2010 een 4 tal maanden als .NET programmeur gewerkt en dat waren de donkerste maanden van mijn leven.
Dus om uw vraag te beantwoorden: geen idee wat de requirements zijn maar je zult wel last hebben van de vele concurrente collega's met een volwaardige IT opleiding achter de kiezen. Ik denk dat de entry-barema's zoals ze 15 jaar geleden waren een beetje verschoven zijn naar boven.