DOOM Eternal

Shooter PC PS5 PS4 XBOX SWITCH DOOM Eternal

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik ben constant out of ammo in Doom Eternal.
Het haalt voor mij het plezier er wat uit dat ik constant op zoek moet naar fuel voor mijn kettingzaag om zo van vijanden ammo te krijgen.
Zover ik mij herriner had ik dit probleem niet in de vorige Doom (2016).
 
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik ben constant out of ammo in Doom Eternal.
Het haalt voor mij het plezier er wat uit dat ik constant op zoek moet naar fuel voor mijn kettingzaag om zo van vijanden ammo te krijgen.
Zover ik mij herriner had ik dit probleem niet in de vorige Doom (2016).

Is hier ook zo. ik vind dit wel wat raar voor een shooter... :unsure:
 
Hmm weinig problemen met tekort aan ammo, zeker later in het spel als je meerdere wapens hebt.
Regelmatig wisselen van wapen en zo ammo beetje proberen te verdelen, kettingzaag alleen gebruiken als je tekort hebt en veel rondlopen want in de meeste arena-zones heb je genoeg liggen om erdoor te geraken.

Ik had heel veel problemen met de Marauder - Boss en het platformen dat hier en daar moest gebeuren.
Goeie game maar stiekem vond ik Doom 2016 iets beter.
 
Hmm weinig problemen met tekort aan ammo, zeker later in het spel als je meerdere wapens hebt.
Regelmatig wisselen van wapen en zo ammo beetje proberen te verdelen, kettingzaag alleen gebruiken als je tekort hebt en veel rondlopen want in de meeste arena-zones heb je genoeg liggen om erdoor te geraken.

Ik had heel veel problemen met de Marauder - Boss en het platformen dat hier en daar moest gebeuren.
Goeie game maar stiekem vond ik Doom 2016 iets beter.
Ja die marauders waren klootzakjes :tongue:
 
Weet iemand of de DLC mee inbegrepen zit in de game pass?
Volgens artikels dat ik vind zou dit het geval moeten zijn, maar als ik Doom Eternal opstart staat er een slotje bij de DLC.
Of moet je eerst de singleplayer campaign uitspelen? (wat vreemd zou zijn)
 
Weet iemand of de DLC mee inbegrepen zit in de game pass?
Volgens artikels dat ik vind zou dit het geval moeten zijn, maar als ik Doom Eternal opstart staat er een slotje bij de DLC.
Of moet je eerst de singleplayer campaign uitspelen? (wat vreemd zou zijn)
Ik weet het niet zeker omdat ik deze op PS4 heb, maar meestal zijn de games op de gamepass zonder DLC.
 
Thx, ondertussen het antwoord gevonden.
De DLC is jammer genoeg niet included maar kan wel met korting worden aangeschaft op game pass.

Is de DLC de moeite?
 
Thx, ondertussen het antwoord gevonden.
De DLC is jammer genoeg niet included maar kan wel met korting worden aangeschaft op game pass.

Is de DLC de moeite?
Het is meer van hetzelfde.
Ik was persoonlijk wat uitgeblust na de main campaign maar eenmaal de DLC er was heb ik hem toch gekocht.

Wel opletten met DLC te kopen voor games op de gamepass. Als het spel dan van de gamepass vliegt zit je daar met je DLC alleen :p
Al is Doom wel van ID / Bethesda / Microsoft dus ik denk niet dat hij er snel vanaf zal vliegen.
 
Met de ps5 update ook opnieuw begonnen ( zat wel al paar uur ver in ps4 versie maar was de controls wat kwijt enz dus gewoon new game gedaan )
Speelt echt mega vlot:love:
 
Het is meer van hetzelfde.
Ik was persoonlijk wat uitgeblust na de main campaign maar eenmaal de DLC er was heb ik hem toch gekocht.

Wel opletten met DLC te kopen voor games op de gamepass. Als het spel dan van de gamepass vliegt zit je daar met je DLC alleen :p
Al is Doom wel van ID / Bethesda / Microsoft dus ik denk niet dat hij er snel vanaf zal vliegen.
Hehe, dat is inderdaad waar.
Maar ik zie mij de DLC toch geen 2 keer uitspelen :).

Ik heb ondertussen mijn speelstijl ook aangepast en gebruik de chainsaw veel meer tussendoor en het speelt inderdaad een heel pak beter.
Ammo is geen issue meer op deze manier!
 
Thx, ondertussen het antwoord gevonden.
De DLC is jammer genoeg niet included maar kan wel met korting worden aangeschaft op game pass.

Is de DLC de moeite?
Euhm, ik kan nochtans de DLC gewoon spelen via Game pass op Xbox.
Net snel eens gecheckt via CLoud gaming (want spel staat niet geïnstalleerd) en ik kan The Ancient Gods gewoon spelen hoor.
 
Op ps5 heb ik het probleem dat Doom Eternal Campaign niet wil downloaden en ook niet kan verwijderen uit Downloads/kopieën. Spel werkt nochtans perfect. Nog iemand dat probleem? Database opnieuw gebouwd maar helpt niet
 
Ben nu al veel verder geraakt dan in de ps4 versie, volgens mij ligt dat door de controller die iets beter speelt voor fps games.
 
Terug
Bovenaan