Don't Worry Be Happy

Play4 Don't Worry Be Happy

Die moppen zijn zodanig slecht dat je het te ver begint te zoeken. Het is gewoon wat er stond. Ze hebben er beide 6 over en dat was de mop.
Nee die mop was verkeerd verteld.
Nr 1 zegt: zelfde kamer, hoeveel rollen jij?
Nr 2: 20
- nr 1 koopt er 20, doet werken en komt ´klagen´ tegen nr 2 dat hij er 6 over had
Nr2 zegt: ik ook
 
Nee die mop was verkeerd verteld.
Inderdaad. 'k Snap niet goed hoe je die zo slecht kunt vertellen, terwijl je ze gewoon moet aflezen.

De mop zoals ik 'm herinner van de scheurkalender:
 
Uitgekleed worden is zowat de roden draad doorheen het leven van vele boksers. Don King is in de VS ook met heel veel geld gaan lopen van o.a. Mike Tyson.
Bij atleten is er over het algemeen nooit veel volk thuis in hun bovenkamer, maar toen god het verstand uitdeelde stonden boksers toch echt wel helemaal achteraan.
Het wordt er ook letterlijk uitgeklopt.
 
Volgende aflevering ziet er wat meer boeiend uit. Maar triestig dat er eerst twee afleveringen met den hond zijn kloten moesten zijn.

Die twee broers valt ook niets interessants meer mee te doen. We kennen hun manier van leven, de Jambers inkijk is reeds gepasseerd. Ik heb er geen boodschap aan om hen een nieuw matras of een camion patatten te zien krijgen.

Laat zien hoe de Davidsons door het leven heen skippen enzovoort, show wat aparte figuren, voormalig rijke mensen die zijn gevallen enzovoort genre Jo Lernout. Daar haal je wat interessantere beelden uit en misschien hier en daar een inzichtje.
 
Ik ben afgehaakt en dat vind ik oprecht jammer, want ik keek dit altijd heel graag. Maar zoals hier gezegd: dat van de boerkes is wel verteld, naar Sugar kan ik gewoon niet luisteren en Miel is een praatjesmaker.
 
Nog nooit zo'n parasiet gezien gisteren:
- uitkering burnout (zag er na 9 jaar toch redelijk gelukkig uit)
- 3 maal kindergeld
- alimentatie van de man wegens gescheiden
- 2/3 van huis betaald door de mama en de papa

dat die nog op televisie haar verhaal durft vertellen, snap ik echt niet hoor
wat zou die vrouw doen zonder uitkeringen en zonder mama & papa? inderdaad ja, gewoon gaan werken zoals iedereen

 
Terug
Bovenaan