Dieren in huis

Hit Hard

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik heb hier de laatste tijd nogal last van dieren in huis. Intussen lopen hier een geit en 2 varkentjes rond. De varkentjes gaan wel elke ochtend weg, maar ze komen elke avond weer terug. De geit kan ik weglokken door "Tupperwareavond" te roepen, maar die komt uiteindelijk ook weer terug, en heeft dan intussen nog mijn portefeuille gepikt en alle briefjes eruit opgegeten.

Enig idee wat ik hieraan kan doen?

source.gif

Graag, maar ik ben zelf een Pauw (genaamd Ward), en ik kan geen shotgun in mijn handen houden.

Mijn buren hebben het ook niet zo op lawaai, dat zijn de lammetjes van de boerderij.
Kom nie flauw doen, als ge met uw poten (tengels? klauwen?) een bericht op BG kunt zetten, kunt ge ook met de telefoon den exterminator bellen. Ik kom ze afschieten voor 500 euro (excl verplaatsing, incl patronen voor de shotgun, excl shotgun). Uw partner mee afschieten kan dan aan een voordeeltarief.

Geef toe dat je voor migranten in huis wou gaan maar niet durfde.
Ik wilde een topic openen met "pieren in huis", maar ik dacht: wrom eigenlijk?

Kom nie flauw doen, als ge met uw poten (tengels? klauwen?) een bericht op BG kunt zetten, kunt ge ook met de telefoon den exterminator bellen. Ik kom ze afschieten voor 500 euro (excl verplaatsing, incl patronen voor de shotgun, excl shotgun). Uw partner mee afschieten kan dan aan een voordeeltarief.
't Is al goed, ik woon in dat groot gebouw in Mechelen, met die geel met rode smiley op. Het hoofdvarken heet John Porker.

Ik heb hier 2 vrouwelijke dwergkonijnen rondlopen die mekaar continue bestijgen. Elk om beurt op z'n euhm hondjes.

Terug
Bovenaan