Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

Mocht er iemand willen mag je me toevoegen: Vlees#2895
Ik kan wel helpen in Hell maar verwacht geen supersnelle boost. Daar moet ik nog eens een sorc voor maken.

Hopelijk tegen 18u weer op dreef. Gisteren had ik eens 2 vrije uren op de late avond, servers plat.
Ik was niet geamuseerd.

ik wacht precies best nog een week voor ik terug begin. gelukkig nog genoeg anders te spelen/kijken. voeg mij anders maar toe op PSN (speel op PS5).

gvd milaar dedju weer plat :(

0cr9lpvwd1t71.png

Spel is op ps5 onspeelbaar door laatste patch bij meeste omdat de start game button bugged is ... hier ook , doed gewoon niks meer . Is ook een manier om servers minder te belasten .

Laatst bewerkt:
Nu ik met de summon necro lvl80 gehit heb valt de snelheid waarmee deze speelt me toch wat tegen. Zeker als ik vergelijk met de Hammerdin van mijn broer. Goed om cows te farmen op hell maar bosses farmen valt lelijk tegen. Overleven is easy, maar traaag.

Ik zal hoogstwaarschijnlijk een sorc te beginnen. Zoiezo fire om te levellen tot aan hell. Maar dan rijst de vraag, respec in meteorb of blizz?
Iemand ervaring mee? Ik heb al genoeg youtube bekeken maar raak er toch niet aan uit en zoek nog wat indrukken.
Ik weet dat graag allemaal op voorhand :)

Dus als ik het goed lees gaan ze gewoonweg hun servers niet versterken.

Hun oplossing voor het probleem houdt hier dus player throttling in door enerzijds een limiet op het aantal players per server te introduceren (creatie van wachtrijen en player cap) en anderzijds de spelers kloten met een verplichte wachttijd van +-30 seconden voordat ze een nieuwe game kunnen joinen nadat ze uit een spel komen. :puke:

Terug
Bovenaan