Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

IMO wel, maar anderen zeggen dan weer van niet. We zullen het niet snel weten denk ik. Ik vind bv veel runes en setitems, terwijl ik nog maar één unique heb gevonden. Nu level 25 trouwens. Kon me zo de 'oude' Diablo 2 niet herinneren, maar ja...is natuurlijk al heel lang terug.

Ik blijf dan ook heel graag 'plakken' in acts om eindeloze runs te doen, om toch niets te missen en zo krachtig mogelijk te zijn voor de volgende act. Ik zit nu op het einde van act 2, don't ask :D

En ik dacht dat ik traag speelde 😅 Ook level 25 en net mephisto gedaan. Kijk toch uit naar NM, dan begint ge tenminste deftige gear te vinden.

Ondertussen zijn mijn broer en ik door een vriendelijke Nederlander door hell geboost geweest.
Heeft die gast me nog een Homunculus gegeven bij het afscheid want die had hij toch over.

Solo hell cows is ondertussen easy. Gemiddeld 2-3 runes per run.

't Was een productief weekend :D

Enkel vergeten hoe kak het is op goede eq te krijgen..
Baal dood en iedereen maar klikken en jij blijft met niets over
Idd, maar maten hebben me gisteren wat eq gegeven. Spirit (4 socked crystal sword) en ook een shield gehad met 2 runes in. Helm ook met 2 runes en dan al tal rasha head piece maar kan dat pas gebruiken van lvl 66.

We gaan straks maar eens aan NM beginnen 😊

Mijn barb is nog te plat voor NM :-(
Heb betere gear nodig want de eerste unique mob in Act 1 had mij bijna te grazen...

Ik denk dat mijn battle.net profiel Usercool is. :unsure:

Add me

/EDIT: Usercool#2662

Prepare to carry me

/EDIT 2: Weeral plat zeker?

4h2vvuy1dss71.jpg

gcz1nsgxfts71.jpg

Laatst bewerkt:
2de poging om runes te sorteren en terug servers down, met als gevolg... ik mag nog is herbeginnen 😑
En als da nog nie erg genoeg was mocht ik hierjuist mijn cube gaan herclaimen.

Voor de rest wel ontspannend spelleken

Terug
Bovenaan