Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

NHAM is echt wel een ding blijkbaar, ik had gedacht dat ze dat er met D2R wel zouden uithalen, maar is dus niet gebeurd?
Nope blijkbaar niet.

Maar merk op bnet ook wel lag.

Nu ik the oculus heb nog meer. Soms teleporteer ik omdat ik geraakt ben, maar de enemie staat nog een eind van mij.

Zijn er nog problemen met telenet als je wil connecteren naar bnet? Op de oude d2 kon je als je bij telenet zat niet connecteren..

Zelfde hier hoor.. tot ik vorig jaar nog eens terug wou spelen uit nostalgie en ik werd gebanned.. toen ticket aangemaakt bij blizzard en die zeiden het zelf dat het aan de isp telenet lag dusja..

Ik zit al bij telenet sinds ze begonnen zijn in belgie, en speelde ook de oude versies online, maar toch ook nooit iets van gemerkt.

Zelfde hier hoor.. tot ik vorig jaar nog eens terug wou spelen uit nostalgie en ik werd gebanned.. toen ticket aangemaakt bij blizzard en die zeiden het zelf dat het aan de isp telenet lag dusja..
lijkt mij een antwoord te zijn als men niet weet wat het probleem is :)

Vraag me af of droprates anders zijn... Nu level 23 en gisteren Steelgoad gevonden, eerste unique...nooit zo lang moeten wachten in de originele Diablo. Dat terwijl ik nu een bom runes en setitems in mijn kist heb zitten. Toch wel opmerkelijk anders.

gisteren opnieuw begonnen met een Amazon (op normal nog steeds) gezien ik niet voorbij Diablo geraakte met de necromancer (waarschijnlijk ga ik moeten respeccen).
op het einde van act 2 en iedere mob gaat vlotter neer dan de vorige. het helpt echt om te weten wat alles betekent en doet.

hier ook een shitload aan set items ( die groene e), maar nooit voor mijn class. toch ook al 4 Unique ( geen idee hoe ik de kleur moet beschrijven, niet groen, niet geel, niet wit, ...?) items, en die gebruik ik meestal ook gezien die vaak OP zijn tegenover de gewone Magic loot? bijvoorbeeld body Armor van 100 defence, terwijl de standaard droppen aan 30 defence.

gisteren opnieuw begonnen met een Amazon (op normal nog steeds) gezien ik niet voorbij Diablo geraakte met de necromancer (waarschijnlijk ga ik moeten respeccen).
op het einde van act 2 en iedere mob gaat vlotter neer dan de vorige. het helpt echt om te weten wat alles betekent en doet.

hier ook een shitload aan set items ( die groene e), maar nooit voor mijn class. toch ook al 4 Unique ( geen idee hoe ik de kleur moet beschrijven, niet groen, niet geel, niet wit, ...?) items, en die gebruik ik meestal ook gezien die vaak OP zijn tegenover de gewone Magic loot? bijvoorbeeld body Armor van 100 defence, terwijl de standaard droppen aan 30 defence.
Goud

Ik had op mijn nec niets van speciale items, enkel rares en magic items. Ben niet eens boven de 50% resistances.
Maar toch geen issues gehad bij de bosses, met 5 punten in bone prison en 4 punten in bone spear. (rest skellies en master skellies)

Gewoon bazen constant vastzetten in een meer-lagen bone prison en afmaken met bone spear + golem respawn in die bone prison :)
En zorgen dat je veel mana pots bij je hebt :) Ik zet meestal een portal net voor de boss room, en dan gaan voltanken met mana potions.

Op die manier toch vlotjes door normal gespeeld.

Ik had op mijn nec niets van speciale items, enkel rares en magic items. Ben niet eens boven de 50% resistances.
Maar toch geen issues gehad bij de bosses, met 5 punten in bone prison en 4 punten in bone spear. (rest skellies en master skellies)

Gewoon bazen constant vastzetten in een meer-lagen bone prison en afmaken met bone spear + golem respawn in die bone prison :)
En zorgen dat je veel mana pots bij je hebt :) Ik zet meestal een portal net voor de boss room, en dan gaan voltanken met mana potions.

respec moet ik dan doen want ik heb die bone spear en bone prison helemaal niet :') full on skellies en master skellies gedaan. zal wel aan mijn onkennis liggen.

TBH ik vind de droprates net hetzelfde.

Summon necro heeft een beetje miserie met duriel en diablo in normal. Paar keer moeten resummonen.
Maar eigenlijk totaal geen problemen meer erna, gewoon alles in raise skeleton, skele mastery en 1 punt in summon resist.
Al de rest gaat in corpse explosion en maken dat je 1 punt in amp dmg en decrepify hebt.

Lijkt me fabeltje dat aan Telenet lag
Heb altijd telenet gehad en eeuwen gespendeert op D2

Klopt wel hoor. Ik heb het anderhalf jaar geleden ook geprobeerd en kreeg hetzelfde. Zou blijkbaar wel iets relatief recents zijn. Ik heb zelf altijd Telenet gehad, ook 20 jaar geleden, en toen werkte bij mij wel alles deftig.

Heb op de switch geen automap meer. Komt ook niet te voorschijn na herstarten of na gameplay instellingen aan te passen. Toch zeer vervelend!

Edit: De aanhouder wint….wat een gedoe

Laatst bewerkt:

Ja, het begint nog maar pas dan...:p

Ligt het aan mij of lijken de drop rates lager t.o.v. het origineel?
IMO wel, maar anderen zeggen dan weer van niet. We zullen het niet snel weten denk ik. Ik vind bv veel runes en setitems, terwijl ik nog maar één unique heb gevonden. Nu level 25 trouwens. Kon me zo de 'oude' Diablo 2 niet herinneren, maar ja...is natuurlijk al heel lang terug.

Ik blijf dan ook heel graag 'plakken' in acts om eindeloze runs te doen, om toch niets te missen en zo krachtig mogelijk te zijn voor de volgende act. Ik zit nu op het einde van act 2, don't ask :D

IMO wel, maar anderen zeggen dan weer van niet. We zullen het niet snel weten denk ik. Ik vind bv veel runes en setitems, terwijl ik nog maar één unique heb gevonden. Nu level 25 trouwens. Kon me zo de 'oude' Diablo 2 niet herinneren, maar ja...is natuurlijk al heel lang terug.

Ik blijf dan ook heel graag 'plakken' in acts om eindeloze runs te doen, om toch niets te missen en zo krachtig mogelijk te zijn voor de volgende act. Ik zit nu op het einde van act 2, don't ask :D
Iedereen speelt op de manier die ze zelf het leukste vinden :)

Volgens mij zijn er niets aan droprates gewijzigd hoor. Onder de 100 mf kan het perfect gebeuren dat je maar 1 of 2 unique items vindt op een volledige playthrough van een moeilijkheidsgraad. Ik ben nu zelf met een barb bezig in classic LOD en ik heb tot hiertoe misschien 4 uniques gevonden op heel normal & nm.

Ik speel waarschijnlijk zoals jij: elke kiertje en hoekje van de map clearen en zo door het spel gaan.

Net aan act 3 begonnen met mijn barb.
Waarschijnlijk 4 keer dood gegaan bij die fucking Duriel... Was al vergeten hoe kak die was bij een eerste run.

Nog maar 1 unique en 2 set items gevonden.
Allemaal nutteloos qua specs.

Terug
Bovenaan