Diablo II: Resurrected

Diablo II: Resurrected

Nog niet veel tijd gehad om te spelen, maar ondertussen in act4 normal met summon nec. Nog altijd leuk, maar het hele click&drag-systeem op console is toch een beetje traag/onhandig. Via remoteplay op men pc monitor. Op 4K tv vallen die icoontjes en al toch zeer klein uit voor mij, zelfs met grote fontsize. Nu ja, niet het beste zicht, dus het zal vooral aan mij liggen :p

Zojuist geprobeerd mij ne Zephyr te maken maar ik kreeg maar 2 van de 8 stats die er op de wiki staan.

T5EPIct.png

Weet er iemand waarom?

Verkeerde base item gebruikt. Runewords kunnen enkel bij normal socketed items (grijze letters) toegepast worden.
Ook opletten dat je het juiste type item hebt om een runeword te maken. Voor weapon Spirit bijvoorbeeld kan dat enkel in zwaarden toegepast worden. Niet in scepters, flails,... etc

Als ik een niet-normal item gebruikt had, zou ik dan niet gewoon de effecten van de runes zelf moeten krijgen ipv 2 effecten uit het runeword? :unsure:

Edit: oh wacht. Dat is ook wat ik gekregen heb. Hmmm... niet goed opgelet toen ik die boog kocht dan.

nog geen level 30 en al bij den diablo. die krijg ik wel niet kapot als necromancer.
jammer dat ik daar geen skeleten kan summonen want die gaan neer in 2 tot 3 hits.
de gear is allemaal uitgerust op summonen, dus mana, +skill etc.

Net klaar met act4 nm, zoek nog een 4socket shield voor spirit runeword. Tot nu toe enkel gevonden op een pala only shield
Het is de eerste keer dat ik summon necro speel en da's toch een leuke build.
Ik zet qua gear vooral in op mf en/of +skills

Volgende wordt een meteorb

Net klaar met act4 nm, zoek nog een 4socket shield voor spirit runeword. Tot nu toe enkel gevonden op een pala only shield
Het is de eerste keer dat ik summon necro speel en da's toch een leuke build.
Ik zet qua gear vooral in op mf en/of +skills

Volgende wordt een meteorb
4 sockets shield voor niet paladin ga je pas ten vroegste in Hell vinden.

Ook gekocht op de switch.

Na Diablo ben ik min of meer gestopt met gamen. Nu op de switch van men kinderen gezet. En zalig. Voelt als thuiskomen. zal nooit meer evenaren wat er 20j geleden in men stash zat, maar maakt niet uit.

Deze keer begonnen met een summon necro. Zo kunnen de kinderen er ook wat inkomen. Maar destijds grote fan van sorc en barb.

Deze week lukt niet maar volgende week wil ik zeker wel eens partyen.

Ook gekocht op de switch.

Na Diablo ben ik min of meer gestopt met gamen. Nu op de switch van men kinderen gezet. En zalig. Voelt als thuiskomen. zal nooit meer evenaren wat er 20j geleden in men stash zat, maar maakt niet uit.

Deze keer begonnen met een summon necro. Zo kunnen de kinderen er ook wat inkomen. Maar destijds grote fan van sorc en barb.

Deze week lukt niet maar volgende week wil ik zeker wel eens partyen.
Als je gegevens wilt wisselen laat het zeker weten!

Eindelijk aan begonnen op pc.
Momenteel nog maar net over de helft van act 1.

Ben ik het of kan de hit detection soms heel laggy zijn?

Gisteren in hell geraakt.
Waarom ik vroeger nooit een summon necro geprobeerd heb, god mag het weten.
Een spirit runeword op een zwaard gezet en nu nog een schild aan het zoeken om dat daar nog eens op te zetten.

Momenteel zijn mijn ringen en amulet blauwkes met enkel +mf en mijn gloves en boots geelkes omwille van de +mf
Ik heb het gevoel dat ik nu misschien eens ga moeten switchen naar +skill gear want hell is idd een fameus tandje hoger schakelen.

Terug
Bovenaan