Adventure PC PS4 Detroit: Become Human

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
wl4DB5QGzlEHAXy1KLUVgOAu.png


release: 25 mei 2018
genre: adventure
dev: Quantic Dream

Van de makers van Heavy Rain en Beyond.

Some of you might remember a PS3 tech demo called KARA that we released in 2012. It was about an android who discovered she could feel emotions and appeared to be sentient. Many people were deeply moved by this character and felt empathy for this character who just wanted to live. But everyone had the same question: what happens to Kara when she leaves the factory?

We didn’t want to do another story on AI (there are already so many great ones), we wanted to talk about what it means to be human and what it would be like to be in the shoes of an android discovering our world and their own emotions…

Detroit: Become Human is set in Detroit City during the year 2038 after the city has been revitalized by the invention and introduction of Androids into everyday life.

 
Door de PS+ Collection hier eindelijk aan begonnen. Heavy Rain is 1 van mijn all-time favourites, dus ik heb hier wel hoge verwachtingen voor (Beyond: Two Souls heeft die voor mij niet waargemaakt...). De intro geeft mij alvast goede moed!
 
Door de PS+ Collection hier eindelijk aan begonnen. Heavy Rain is 1 van mijn all-time favourites, dus ik heb hier wel hoge verwachtingen voor (Beyond: Two Souls heeft die voor mij niet waargemaakt...). De intro geeft mij alvast goede moed!
Beyond: Two Souls was tof, maar kwam inderdaad niet op dat niveau.

Detroit heeft mijn verwachtingen alleszins volledig ingelost. Veel plezier er mee!
 
Ondertussen nog beetje verder gespeeld, zit nu aan
Kara is weggelopen met Alice na de vader neergeschoten te hebben.
Ik ben helemaal verkocht en zelfs mijn vrouw is nu aan het meekijken omdat ze het verhaal zo aangrijpend vindt.
 
Detroit Become Human ga ik wrs verder spelen na Cyberpunk, want moet daar nog een paar trophies hebben voor de platinum. Is wel een topspel idd !
 
Man man, wat een rollercoaster is het al geweest! Voor mij tot nu toe helemaal op het niveau van Heavy Rain. Alhoewel Detroit voor mij wel voordeel heeft met al die flowcharts, zo zalig om te zien hoeveel er anders kan uitdraaien. Doet me echt denken aan een replay te starten eens de eerste playthrough erop zit.
 
En uitgespeeld. Wat. Een. Spel! Voor mij samen met Heavy Rain toch bij de beste allertijden. Doet me eraan herinneren dat ik Heavy Rain ook nog eens een playthrough moet gunnen, misschien dat ik dan Detroit vervang door Heavy Rain als mijn “side-game” naast Demon’s Souls.
 
Was inderdaad een topgame.
Ook gespeeld via psplus.
Voor mij op het niveau van Heavy Rain.
Bij beyond moest ik mezelf echt soms pushen om verder te spelen
 
Terug
Bovenaan