Action PS5 Destruction AllStars

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
dest61kuj.jpg


officiële site

release: februari 2021
genre: action, racing
dev: Lucid Games


Van de makers van Switchblade.

Dominate the glittering global phenomenon of Destruction AllStars – the spectacular prime-time sport for dangerous drivers!

Master the art of intense vehicle-based combat through timing, tactics and skills to cause colossal amounts of damage, destruction and devastation in vibrant arenas across the globe.

 
Zeker wel benieuwd.
Hopelijk blijft er wel een actieve community spelen indien het spel goed is. :D Altijd wel leuk om eens af en toe een paar races te doen.
 
De controls en game modes moet ik nog serieus gewoon worden. Ik wil met R joystick steeds de camera controleren, maar da's hier een boost functie. Ook met een party online loopt het nog niet vlot. 1 van de 2 werd steeds gedisconnect.
 
Ik vind het echt fun! En het feit dat je ook iedereen hoort, lol, pak trash talk 😂. Maar ook gewoon fijne conversaties, plezant spel!
 
Instapdrempel is heel hoog in deze game. Denk niet dat ik het ga volhouden
Valt wel mee toch? Cars go vroom. Cars go boom.

Afhankelijk van de spelmode heb je wel andere doelstellingen natuurlijk.

carnado = af en toe eens in de tornado rijden om je punten in te dienen
stockpile = uitstappen om punten te pakken, en die afzetten op 3 torens
gridfall = in leven blijven tot het einde
 
hoge instapdrempel? Simpeler kan dit spel niet worden hoor
Ik vind hem wel cool. Mocht van mij zelfs iets meer diepgang krijgen
 
Gisteren wat gespeeld, wel een tof concept maar niet helemaal overtuigd momenteel.
Persoonlijk mis ik de camera om te draaien, maar er is wel een minimap da'k kan gebruiken om te zien of er iemand achter of naast u zit.

Denk niet dat het een spel is om een hele avond te spelen, maar eerder 3-5 games.
In party met 3-4 man kan het wel toffer zijn.
 
't Is niet omdat het u niet lukt dat de instapdrempel hoog is he.
Controls zijn eenvoudig, concept is nog simpeler... Beetje te simpel vind ik.
Dat is waar

Had gewoon wat meer info verwacht en meer verhaal achter die personages en hun skills. Nu gewoon kleine toturial en je word erin gesmeten
 
Dat is waar

Had gewoon wat meer info verwacht en meer verhaal achter die personages en hun skills. Nu gewoon kleine toturial en je word erin gesmeten
Ja da's wel waar. Had eerst niet door wat je in elke modus moet doen.
 
Terug
Bovenaan