Dell U3415W ultrawide monitor (34")

Einddatum + uur van de verkoop
30/09/2025 20:00

McFearless

Member
Crowdfunder FE
Aalter
iTrader: 100% (74/74)
Algemene informatie/specificaties
Dell U3415W
- Minimum: 150 euro
- Meeneem: 200 euro
Nieuw/tweedehands
Tweedehands
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Nee
Ook elders te koop aangeboden
Neen
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Aalter
Aangezien ik een andere ultrawide monitor gekocht heb, gaat de Dell U3415W de verkoop in. Het gaat om volgend model: https://tweakers.net/pricewatch/404868/dell-ultrasharp-u3415w-zilver-zwart/specificaties/.

Aangezien ik hier geen doos meer van heb en gezien het gewicht, kan deze enkel opgehaald worden in Aalter.

Minimum: 150 euro
Meeneem: 200 euro

IMG_4646 Medium.jpeg

IMG_4647 Medium.jpeg

Heb je soms iets meer detail foto's van het scherm? (Lijkt of er vlekken zijn links boven.)

En zijn er verder geen problemen mee? Dode/luie pixels ofzo?
Het scherm was niet helemaal proper toen ik de foto’s trok. Ik zal vanavond nieuwe trekken en meer in detail. Voor de rest geen dode of luie pixels.
Edit @Prophex:
IMG_4850 Large.jpeg

IMG_4851 Large.jpeg

IMG_4852 Large.jpeg

Laatst bewerkt:
Niet aan mij in elk geval. Maar staat wel als "verkocht".

@Joeri @Sir. K krijg ik toestemming om hier een neutrale/negatieve iTrader voor te geven? (Dit is exact dezelfde situatie zoals met de user "Shenanigans" van jaren terug en was toen meer dan terecht.)
Sorry, maar mocht je dit een pak eerder aangehaald hebben wilde ik dit zeker aan jou verkopen. Ik was dit gewoon helemaal vergeten, waardoor ik deze te koop zette en verkocht heb aan het hoogst genoteerde bod.

Edit: ik snap dat dit frustrerend is, dus ik denk dat de moderatie hier inderdaad best eens naar kijkt. Mijn excuses alvast.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan