Solved Definitief BeyondGaming logo = nog in ontwikkeling

This post has been solved

recipe4hate

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik vond niet direct een betere plek om dit te vragen... Mods, verplaatst gerust.

Indien het logo nog niet vast staat: negeer maar.
Indien dit het wel wordt: er zit precies een kleine horizontale donkerblauwe lijn (1px) doorheen dit logo.
Eerst dacht ik dat het een glitch of css-bug was (op mijn telefoon is het erger dan op desktop).
Is dat effectief de bedoeling?
 
Ik vond niet direct een betere plek om dit te vragen... Mods, verplaatst gerust.

Indien het logo nog niet vast staat: negeer maar.
Indien dit het wel wordt: er zit precies een kleine horizontale donkerblauwe lijn (1px) doorheen dit logo.
Eerst dacht ik dat het een glitch of css-bug was (op mijn telefoon is het erger dan op desktop).
Is dat effectief de bedoeling?
Ik heb het ook. Denk dat het de bedoeling is. Voor zover ik gelezen had zijn ze bezig met een logo + huisstijl te laten ontwikkelen.
 
Ja, dat is gewoon standaard in deze default theme. Normaal staat daar XenForo maar dat hebben we al aangepast.

De huisstijl + echt logo is nog in ontwikkeling.
 
Indien je meerder vensters opent, krijg je voor beyond gaming gewoon een standaard thumbnail logootje (wereldbol). Bij 9lives was dat die rode '9' van het logo.
Maakt het handiger om je beyondgaming pagina terug te vinden ...
 
Misschien een poll houden onder de leden om het 'mooiste' logo te kiezen? :cool:

Maar nu even serieus. Gelieve het logo aan de tab toe te voegen. Nu staat er niks en ik betrap er mij op dat ik er iedere keer overkijk.
En nee, er staan niet te veel tabbladen open in mijn browser :unsure:
 
Terug
Bovenaan