Shooter PC PS5 PS4 XBOX Dead Island 2

enige jammere vind ik dat de wapens nogal vlug kapot gaan en dat de repair kost nogal hoog is tov van het geld dat je onderweg kan looten
zit denk ik halverwege story dus geen idee of je op het einde vlotter geld kan binnen krijgen
 
Ik zit momenteel einde beverly hills chapter en heb tot nu toe alle fuseboxes die ik kon openen kunnen openen.
Dus ik vermoed dat je ze toch wel altijd vind in de buurt waar je ze nodig hebt.

En je komt ook een level tegen waar je ze MOET installeren om verder te kunnen (story quest), dus die moet je toch 'gevonden' hebben?
Tenzij je nog zo ver niet zit.

Alleszins ook nog geen gezien op een vendor.
Ik loot nochtans praktisch alles maar ben nog nooit fuses tegengekomen.
Ben nu juist in
Venice Beach
toegekomen dus mss dat het later pas komt.
De traders verkopen ze wel voor 1500 maar zou ze liever gewoon vinden :D
enige jammere vind ik dat de wapens nogal vlug kapot gaan en dat de repair kost nogal hoog is tov van het geld dat je onderweg kan looten
zit denk ik halverwege story dus geen idee of je op het einde vlotter geld kan binnen krijgen
Geld vind ik niet direct een probleem. Heb nu 14/24 hoofdmissies voltooid en heb 110.000 dollar.
Ik verkoop gewoon regelmatig de wapens die ik toch niet gebruik, resources vind ik genoeg dus die scrap gebruik ik niet en verkoop ze dan wel.
Enkel de wapens die niet verkoopbaar zijn scrap ik.
Ze aanpassen aan je huidige level doe ik ook wel niet te vaak want dat is heel duur en zombies gaan nu al zo snel neer :D
 
Laatst bewerkt:
enige jammere vind ik dat de wapens nogal vlug kapot gaan en dat de repair kost nogal hoog is tov van het geld dat je onderweg kan looten
zit denk ik halverwege story dus geen idee of je op het einde vlotter geld kan binnen krijgen
Als je voor de platinum gaat moet je ook rekening houden dat je in totaal 1 miljoen munten moet bij elkaar geraapt hebben.
Je mag wel dingen kopen, want je moet het miljoen niet in het bezit hebben voor de trophy.
 
Iemand tips voor die keys. Je kan er zoveel vinden maar waar welke te gebruiken?
Je kan bij je inventory zien waar de keys voor dienen. Meestal staat er een beschrijving bij van de locatie ongeveer.

Enige nadeel vind ik dat er niet bijstaat welke keys je al gebruikt hebt. Zou toch handiger zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zit momenteel einde beverly hills chapter en heb tot nu toe alle fuseboxes die ik kon openen kunnen openen.
Dus ik vermoed dat je ze toch wel altijd vind in de buurt waar je ze nodig hebt.

En je komt ook een level tegen waar je ze MOET installeren om verder te kunnen (story quest), dus die moet je toch 'gevonden' hebben?
Tenzij je nog zo ver niet zit.

Alleszins ook nog geen gezien op een vendor.

Jij bedoelt circuit breakers, die vind je inderdaad in de buurt van de schakelaars enz die je moet herstellen.

Fuses heb ikzelf ook alleen gevonden bij vendors eerlijk gezegd, er is trouwens geen enkele fusebox die verplicht is om verder te kunnen in het verhaal.
 
fuses kan je niet looten idd
dropt wel paarse wapens, dus op zich wel de moeite voor 1500$
paars wapen verkoopt makkelijk voor 5-6k
 
Jij bedoelt circuit breakers, die vind je inderdaad in de buurt van de schakelaars enz die je moet herstellen.

Fuses heb ikzelf ook alleen gevonden bij vendors eerlijk gezegd, er is trouwens geen enkele fusebox die verplicht is om verder te kunnen in het verhaal.
Ja idd, gisteren zag ik voor de eerste keer een fuse op een vendor, en viel mijn euro dat het 2 verschillende zaken zijn :)
 
story uit :)
nu nog wat side quests doen, platinum zal er wel niet inzitten want vrijdag komt monster hunter sunbreak uit ^^
 
Dit is voor mij toch een sleeper hit zenne, nooit gedacht van zo goed te zijn.
Kan geen noemenwaardige minpunten bedenken.
Lvl 9 Dani, 12u ver en 3de kaart begonnen en ziet er weer belovend uit.

En ja, ik neem mijn tijd en explore veel :tongue:
 
Story 20/24, Jacob lvl 25.
Het speelt vlot, ziet er mooi uit en weinig tot geen bugs tegengekomen.

Wat ik onverwacht heel leuk vind, is de dialoog.
Jacob's dialoog en accent kunnen recht uit een Guy Ritchie film komen, love it!
 
moet wel zeggen dat eens je paarse weaps begint te looten het geld wel binnenstroomt, dan is het zelfs geen probleem meer om je favo wapens ieder lvl te upgraden, zit momenteel op 600k en upgrade steeds alle legendaries als ik een lvl stijg

eigenlijk echt wel een goed spel geworden, ga hier sowieso af en toe wel es naar terugkeren om gewoon es paar koppen in te slaan :)
 
Terug
Bovenaan