Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kostelijk grapje. Ik heb een simpel ding van Mottez aan de muur hangen, en daar hangen 4 fietsen aan.Het is gebeurd... ik heb teveel fietsen.
Of toch volgens die van ons.
iemand ervaring met zo een systeem voor plafond montage?
![]()
Home - Stashrack
Stashrack StashRack biedt innovatieve fiets-opbergsystemen met gewichtscompensatie voor e-bikes, racefietsen en meer. Bespaar ruimte in garage of appartement met eenvoudig plafond-opbergsysteem, ontworpen en handgemaakt in België.www.stashrack.be
Kostelijk grapje. Ik heb een simpel ding van Mottez aan de muur hangen, en daar hangen 4 fietsen aan.
https://www.amazon.com.be/-/en/Mott...54908846869&psc=1&language=en_GB&gad_source=1
Ijzerpeloton varieert, soms gaat dat ook aan 41-42, het gebeurt soms dat er een prof of elite meerijdt die dan serieus aan de kop sleurt.IJzerpeloton is toch ook niet zo speciaal. 37 km/h gemiddeld en elkaar constant aflossen op kop over allemaal vlakke wegen met zo goed als geen enkele stop. De Amigos in Houthulst rijden dan toch nog harder als ik het bekijk 39 km/h gemiddeld hun laatste ritje. En de rappe groep van mijn club rijden ook rond de 37km/h gemiddeld terwijl de meesten daar solo toch ook niet zoveel beter zijn dan mij.
Yes, voor de eerste keer deelgenomen.Iemand deelgenomen aan de Shleck?
Ging weer goed hard zo te zien![]()
Elke beklimming voelde als een sprint bergop aan.