De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

No way dat Trump ooit vice president wilt worden van iemand, ook al zou hij achter de schermen zelf de touwtjes in handen hebben. Dat zou zijn ego nooit toelaten.

Het zou te hard opvallen, je zou zijn oranje schijn door elk scherm zien komen.

op de vlaamse media zie ik 210/247 en op CNN staat Harris nog maar op 187. Hoeveel kiesmannen heeft ze eigenlijk ondertussen al?

Als ik dan de detail bekijk van sommige staten, en je weet dat die poststemmen nog erbij geteld gaan worden vandaag heb ik nog een kleine sprankel hoop.

Nu zijn ook reeds 5 minuten alle stembureaus gesloten.
Het was een droevige nacht, not at all zo spannend als velen verwacht hadden, maar het ziet er naar uit dat deze nacht nog niets gaat zijn tegenover de volgende 4 jaren.

No way dat Trump ooit vice president wilt worden van iemand, ook al zou hij achter de schermen zelf de touwtjes in handen hebben. Dat zou zijn ego nooit toelaten.
Die is tegen dan ook al voorbij de 80. Dit presidentsschap wordt zijn sluitstuk en zijn erfenis.

Ik had het wel wat zien aankomen. Kamala is gewoon te licht om tegen (politiek) zwaargewicht Trump op te kunnen. Bovendien is ze veel te laat in de race kunnen stappen.
De democraten hebben gewoon hun eigen ruiten ingegooid.

Zij-opmerking: ik denk dat Trump en zijn team ook veel ingezet hebben op de ‘nieuwe media’, althans op mijn feeds dan toch. Ik heb daar nog nooit Kamala zien voorbijkomen. Kan natuurlijk ook aan mijn toegewezen algoritme liggen.

Nu zijn ook reeds 5 minuten alle stembureaus gesloten.
Het was een droevige nacht, not at all zo spannend als velen verwacht hadden, maar het ziet er naar uit dat deze nacht nog niets gaat zijn tegenover de volgende 4 jaren.
In de polls was quasi elke race super spannend maar tegelijkertijd ook een margin of error verwijderd van een sweep van alle swing states.

Terecht ook. Wat kan de mening van een celebrity u schelen als je de rekeningen amper betaald krijgt. Daar liggen die celebs niet wakker van.

Experts voorspellen nog een grotere economische crisis door Trump zijn protectionistische maatregelen, de gewone mens gaat nog minder zijn rekening kunnen betalen.

Gisteren hoorde ik ergens in 1 of andere podcast dat hij van plan zou zijn om de grondwet te wijzigen om langer aan de macht te kunnen blijven zoals een Poetin of een Xi.

Terug
Bovenaan