De VS heeft gekozen: Trump stelt kabinet samen

De vraag is of ABC News betrouwbaar is? Ja. Of die poll ook werkelijkheid gaat worden? Dat weet niemand. Maar AZ en GA zijn allebei nipt geflipt de vorige keer. Ze waren rood, maar zijn naar Biden gegaan. Dus terugflippen zou niet zo raar zijn, het is daar nipt. Al zie ik het niet bij beiden gebeuren.
Ik was getriggerd door die statement omdat hij al een x-aantal staten zeker met 100% zou winnen (=219 kiesmannen), als die statement waar zou blijken dan komt Trump aan 246 met nog Florida waar hij (welliswaar licht) in het voordeel zou zijn waardoor hij aan 273 kiesmannen zou komen wat voldoende is. Maar laten we het inderdaad erop houden dat AZ en GA nog alle kanten kan uitgaan

Ik was getriggerd door die statement omdat hij al een x-aantal staten zeker met 100% zou winnen (=219 kiesmannen), als die statement waar zou blijken dan komt Trump aan 246 met nog Florida waar hij (welliswaar licht) in het voordeel zou zijn waardoor hij aan 273 kiesmannen zou komen wat voldoende is. Maar laten we het inderdaad erop houden dat AZ en GA nog alle kanten kan uitgaan
Florida zit al in de 219

Ok, ik ging ervan uit dat Florida als Swing State niet werd opgenomen in de 219. My bad
Florida is deze keer geen swing state. Dat hangt een beetje af van demografie en de kandidaten. Trump scoort sterker bij oudere blanken, die daar oververtegenwoordigd zijn (ook het latino effect is iets minder in voordeel van democraten dan vroeger)

Tegen wanneer zouden we iets weten dat betrouwbaar is.
Hangt ervanaf wat je als betrouwbaar beziet. Als het erg close is kan het nog wel een dag of 3-4 duren. Eerste "volledige" resultaten zullen wrs ergens tussen 5-7u 's ochtends doorkomen, wanneer de stemhokjes in de belangrijke swing states een uurtje of 2 gesloten zijn.

Ik ga er mijn slaap niet voor laten. Opstaan 6u en ja dan kijk ik wel stante pede.

Ik kijk wel uit naar de memes mocht Trump winnen.

Ja, over Hannibal Lecter spreken als antwoord op een vraag over dure winkelprijzen, da's natuurlijk wel weer zeer inzichtelijk en begrijpelijk.
Azielzoekers - asylum - gesticht - horrorfilm - Hannibal Lecter.

Ik vermoed dat het zoiets geweest gaat zijn in dat brein van hem :lol:

Terug
Bovenaan