De Verraders - 2024

Het feit dat meerdere mensen hier aanhalen dat het een zwakke finale was, is alleen maar de verdienste van William.
Die heeft het grootste deel van de tijd zeer tactisch gemoord en systematisch de sterkere spelers naar huis gespeeld.

Lotte en Jonathan waren twee totale miscasts als verraders, Sean en Roman hebben dat beide goed gedaan. Af en toe wat chance gehad dat hun overacting niet opgepikt werd.
Als ge als groep bondgenoten kiest om te luisteren naar Ingeborg of all people die overal het goede ziet dan nekt ge u eigen wel een beetje natuurlijk. Dat zorgde ervoor dat de verraders het grootste deel van de tijd niet eens veel moeite moesten doen.

Face it, het feit dat ge met 17 vs 3 er niet in slaagt te winnen ligt alleen aan u eigen en niet aan "veranderende regels".

Het enige wat ik wel aangenaam zou vinden is dat ze ervoor zorgen dat die mensen elkaar niet kennen. Het zou bvb ervoor zorgen dat we mogelijks een heel andere Lotte en Dorian te zien kregen.

Na heel de "evelyne" zaak had ik echt ne degout van Sean. Ik kon die gast niet meer horen of zien.
En ik moet wel zeggen dat na het kijken van de verraders, die terug wat "respect" heeft gewonnen bij mij.

Het is een goed concept, maar het zou nog beter kunnen gemaakt worden. Ik vind het jammer dat het seizoen gedaan is.

Na heel de "evelyne" zaak had ik echt ne degout van Sean. Ik kon die gast niet meer horen of zien.
En ik moet wel zeggen dat na het kijken van de verraders, die terug wat "respect" heeft gewonnen bij mij.

Het is een goed concept, maar het zou nog beter kunnen gemaakt worden. Ik vind het jammer dat het seizoen gedaan is.
Ik heb die al altijd een sympathieke kerel gevonden. Lijkt mij (voor zover je kan zien op TV) een heel aangename kerel. Spijtig inderdaad van dat incident. Het gaat van een degout naar 'iedereen steekt wel eens iets uit', bij mij.

Ik heb die al altijd een sympathieke kerel gevonden. Lijkt mij (voor zover je kan zien op TV) een heel aangename kerel. Spijtig inderdaad van dat incident. Het gaat van een degout naar 'iedereen steekt wel eens iets uit', bij mij.
In liefde voor muziek vond ik die ook sympa en goed zingen.

Nochtans in de raad ervoor mocht Julie hem 2 keer gebruiken toen het een gelijkstand was.

Maar toen was het voor 1 en dezelfde verbanning, dus in die optiek is het wel verschillend dan wat er in de laatste aflevering gebeurde. Sowieso was het bij Julie eigenlijk wat belachelijk, want er werd daar wat dramatisch over gedaan terwijl het niets uitmaakte:
1) Het was 3-3, dus of het nu 4-3 of 5-3 werd, maakt niet uit. Uiteindelijk stemt ze echter voor William, waardoor het 3-3-2 wordt.
2) Het was 2-2, dus opnieuw maakte het niet uit dat haar stem dubbel telde.

Is er überhaupt al een aflevering geweest waar die dolk echt uitgemaakt heeft ? Ik kan het me alleszins niet herinneren. Er wordt daar altijd zo een spel van gemaakt, maar eigenlijk heeft het nog geen enkele keer een rol gespeeld.

Same, lijkt me best een zachtaardig en aangenaam persoon te zijn in de omgang.

Terug
Bovenaan