De verkiezingsresultaten - Vlaams (En Waals & Brussels)

Dat misschien. Als dat zou groeien. Het ding is: wat koppel je daaraan? Mensen met meningen haaks op westerse waarden buiten? Wat op zich een mening is die haaks staat op de westerse vrijheid van mening.
Als het blijft bij een mening cva. Maar we zullen zien hoeveel PV's er worden opgemaakt deze zomer aan de Blaarmeersen en 't Ster door mannen die vrouwen niet als een gelijke zien. Maar blijf maar links wegkijken.

Groen zou er best aan doen om dat olijke duo zo snel mogelijk te dumpen en Petra de leiding te geven
Zou het daar uiteindelijk ook niet op uitdraaien? Ze was toch wel al heel nadrukkelijk aanwezig in de campagne en staat zelfs nu in het midden, als belangrijkste persoon, tussen de voorzitters.

Jeremy, als ge u nog minder zou verankeren zou uw boot de lucht in zweven.

Laatst bewerkt:
Zou het daar uiteindelijk ook niet op uitdraaien? Ze was toch wel al heel nadrukkelijk aanwezig in de campagne en staat zelfs nu in het midden, als belangrijkste persoon, tussen de voorzitters.

Maar wie gaat er dan besturen als we een van de weinige competente persoon bij Groen die rol toekennen?

Groen... hoe is dat nu toch mogelijk? Als er in deze campagne één ding verkeerd gelopen is voor hen is het dat er over klimaat niet gesproken is... wat doet Naji? Begint over gender... are you fucking kiding me???

Mensen verwachten niet dat jullie ALLE minderheden representen. Mensen verwachten dat jullie je core business verdedigen: milieu en omgeving. Dat doen jullie niet en dát is waar het mis loopt. Get your head out of the sand.

Hoe pijnlijk ook dat ze 2 voorzitters hebben en dat ze dan nóg de Sutter erbij zetten.

Haha die man die Melissa interviewt zei volgens mij bijna Vlaams Behang ipv Vlaams Belang 😂
Tgoh, die mensen zijn al sinds 8 uur vanochtend continu bezig. Dus kan wel snappen dat er dan wel eens een woord verkeerd kan uitgesproken worden.

Allez Melissa zegt al duidelijk dat het voor haar geen besparingsregering mag worden. Dat de zorg, het onderwijs en de koopkracht moet beschermd en verbeterd worden.

Dat wil dus zeggen dat NVA zo goed als een groot stuk van hun begrotingsplan dan de vuilbak mag ingooien. Pijnlijk lijkt het mij.

Groen... hoe is dat nu toch mogelijk? Als er in deze campagne één ding verkeerd gelopen is voor hen is het dat er over klimaat niet gesproken is... wat doet Naji? Begint over gender... are you fucking kiding me???

Mensen verwachten niet dat jullie ALLE minderheden representen. Mensen verwachten dat jullie je core business verdedigen: milieu en omgeving. Dat doen jullie niet en dát is waar het mis loopt. Get your head out of the sand.

Hoe pijnlijk ook dat ze 2 voorzitters hebben en dat ze dan nóg de Sutter erbij zetten.
Echt, die 2 paljassen zouden verdomme een trap onder hun kont moeten krijgen. De enige persoon die effectief iets deftig gedaan heeft heeft de voorbije maanden alle kastanjes uit het vuur mogen halen en dan staat men daar nu nog wat te juichen en positief te doen. Ge zou u als voorzitters moeten schamen en die persoon op uw blote knieën mogen bedanken dat ze ondanks uw fratsen toch nog redelijk de boot te water heeft kunnen houden.

Wel maar een redelijk nipte meerderheid voor N-VA, CD&V en Vooruit: 64/124 zetels. De vorige twee coalities hadden er 70 en 89.

En er is eigenlijk geen echt alternatieve coalitie mogelijk.

Als het blijft bij een mening cva. Maar we zullen zien hoeveel PV's er worden opgemaakt deze zomer aan de Blaarmeersen en 't Ster door mannen die vrouwen niet als een gelijke zien. Maar blijf maar links wegkijken.
En die praat ik niet goed. Het ging om zetels.

Terug
Bovenaan