Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?Ik vraag mij wel af ofdat de verzekeringen dit gaan toestaan zonder verhoging premie?
Ik zou niet graag de eerste casussen zijn waar dit gebruikt is en waar er significante schade is... en geen omnium...
Ik denk dat het in Amerika net omgekeerd is…Ik vraag mij wel af ofdat de verzekeringen dit gaan toestaan zonder verhoging premie?
Ik zou niet graag de eerste casussen zijn waar dit gebruikt is en waar er significante schade is... en geen omnium...

Het is supervised. Alle verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij de bestuurder.Ik vraag mij wel af ofdat de verzekeringen dit gaan toestaan zonder verhoging premie?

Als het er überhaupt ooit van komt zal het inderdaad niet voor meteen zijn.Nog geen fsd voor hw3 zeker?
Mijne model Y is 3 jaar, zal nog niet voor nu zijn zeker? Niet dat ik er op zit te wachten, had het graag eens getest
![]()
Het is supervised. Alle verantwoordelijkheid ligt nog steeds bij de bestuurder.
.
Ik heb nu een ritje gedaan bij ons in de geburen. Bloembakken, tegenliggers allemaal geen probleem. De bestuurder zei wel dat voorrang van rechts wel nog een dingetje is als het niet goed aangeduid staat.Moest er hier iemand FSD hebben en omgeving Evergem wonen: ik wil altijd wel eens tourke doen hier op te zien hoe hij reageert op alle wegenwerken in de buurt![]()
Dat weet ik nu toch ook niet. Bij het oprijden van de expressweg is die wel in een gat gedoken waar ik niet zou induiken. Snelheid houdt ie natuurlijk wel goed aan.ik ben ook wel onder de indruk. Na wat reviews gelezen te hebben dacht ik dat ik continu nags zou hebben of moeten ingrijpen. Maar het rijdt superchill, anticipeert goed op wegversmallingen. Enkel ben je wel de braafste leerling van de klas, maar stel je voor dat iedereen met FSD zou rijden, dat zou een wereld van verschil zijn en veel frustratie wegnemen.
Ik ook. Periode start zodra de software geïnstalleerd is.Allez net berichtje gekregen in tesla app. 30 dagen gratis fsd. Nog iemand?