De Tesla thread

Vandaag in waver geladen aan 18c per kwh zeg, zo goedkoop, is dat omdat het snachts is en ik er alleen stond ofzo?

50% geladen voor 7 euro

Geen. Je kiest uw aanbetaling en afhankelijk daarvan veranderd het af te betalen bedrag. Als je uw aanbetaling, lening en afkoopsom optelt, zit je exact aan de waarde van een nieuwe auto. Dit is puur om sales te boosten.
Je kunt na 5 jaar ook gewoon de auto terug inleveren en uw afkoopsom niet betalen geloof ik.
Volgens mij is er dus wel een addertje. Om van de 0% JKP te profiteren, moet de levering gebeuren voor 31 maart.

Volgens mij is er dus wel een addertje. Om van de 0% JKP te profiteren, moet de levering gebeuren voor 31 maart.
Tenzij de vertraging aan Tesla ligt. Dan moet je hem op het eerst beschikbare moment afhalen.

Ik heb dat voorgehad bij de mijne. Ik moest afhalen voor 31/08 maar de auto was pas 5/09 af te halen. Was geen probleem voor mijn 5000euro inruil bonus.

Laat dat voor de zekerheid wel ff op papier zetten.

Tenzij de vertraging aan Tesla ligt. Dan moet je hem op het eerst beschikbare moment afhalen.

Ik heb dat voorgehad bij de mijne. Ik moest afhalen voor 31/08 maar de auto was pas 5/09 af te halen. Was geen probleem voor mijn 5000euro inruil bonus.

Laat dat voor de zekerheid wel ff op papier zetten.
Ja, maar de uitvoering die ik wil, heeft verwachte levertijd pas in April.

Ja, maar de uitvoering die ik wil, heeft verwachte levertijd pas in April.
Eens vragen aan de sales advisor dan. Maar de kans zit er dan wel in dat je niet aanmerking komt.
Wie weet is er volgend kwartaal terug een actie. Het is al 9 maand lang dat er elke kwartaal mooie acties zijn. 5000euro inruil of 0% rente.

Mijn Model Y wordt bijna 4 jaar, dus normale garantie gaat verlopen.
Ik overweeg om eens een afspraak bij Tesla in te boeken voor een groot nazicht.
Kwestie van problemen te zien voordat hij uit garantie is.
Iemand dit al eens gedaan?

Mijn Model Y wordt bijna 4 jaar, dus normale garantie gaat verlopen.
Ik overweeg om eens een afspraak bij Tesla in te boeken voor een groot nazicht.
Kwestie van problemen te zien voordat hij uit garantie is.
Ja, via de app.

Zou dit ook eens willen doen voor m'n Model 3, zal die vermoedelijk te koop zetten, dus een groot onderhoud voor de verkoop is altijd goed natuurlijk.

Iemand een idee van hoeveel het kost? En hoe lang het duurt? Maken ze een offerte op die je te zien krijgt in de app met alle mogelijke kosten?

Ja, via de app.
Zo'n onderhoudsbeurt gedaan?
Ik heb wel voor een probleempje en de installatie van de trekhaak via de app gedaan.
Maar ik vroeg me af of zij een lijstje hebben van wat ze nagaan. Bij iedere auto staat dat in het onderhoudsboekje voor klein en groot onderhoud.
Wagen heeft nu bijna 70.000km, dus wat nakijken kan zeker geen kwaad.

In de app kwam er bij Service nu al automatisch: ruitenwissers, interieurfilter, HEPA filter, wielen roteren, etc. en de prijzen daarvoor.
Kan je dan aan/afvinken, naargelang wat je wil.

Eens vragen aan de sales advisor dan. Maar de kans zit er dan wel in dat je niet aanmerking komt.
Wie weet is er volgend kwartaal terug een actie. Het is al 9 maand lang dat er elke kwartaal mooie acties zijn. 5000euro inruil of 0% rente.
Ik heb vandaag met een sales advisor gesproken, volgens hem krijg je altijd die 0% JKP, zolang die beschikbaar is in de simulatie op de website.

Dit gezegd zijnde, is de 0% JKP op premium model Y's vanaf vandaag niet meer beschikbaar :(

Ik heb vandaag met een sales advisor gesproken, volgens hem krijg je altijd die 0% JKP, zolang die beschikbaar is in de simulatie op de website.

Dit gezegd zijnde, is de 0% JKP op premium model Y's vanaf vandaag niet meer beschikbaar :(
Inderdaad, Enkel de RWD op 0% JKP, voor zover ik weet heb ik dit nooit van toepassing gezien voor de Premium LR AWD.

Dat was van toepassing op alle wagens tot vandaag
Neen, 2 & 3 maanden terug simulatie gedaan, en was toen 100% zeker ook niet het geval op een 3/Y LR AWD.
Anyway, ze passen aan wanneer ze maar willen éh.

Juist proefrit gedaan met de YLR Premium.
Beetje raar dat je niet meer al rijdend kunt switchen tussen TACC en autopilot.
Zou me verwonderen, misschien instelling...?

Terug
Bovenaan