De nieuwe Y Performance? Wanneer mag je hem ophalen?
Ik heb hem sinds deze middag 14hr. Im in love

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe Y Performance? Wanneer mag je hem ophalen?

Nice! Dan ben je een van de eersten ter wereld vermoed ik ;-)Ik heb hem sinds deze middag 14hr. Im in love![]()
![]()
Pics please!Ik heb hem sinds deze middag 14hr. Im in love![]()
![]()
Laat weten of het dat voor jou werkt.Dit ga ik toch ook wel eens kopen voor de achterdeuren:
De nieuw bestelde brandblussers voor de Model Y (zat er niet bij) en Model 3 (geldigheidsdatum verlopen) liggen al klaar!
Nice! Dan ben je een van de eersten ter wereld vermoed ik ;-)
. 
Duh!
Latem levert geen autoโs af. Dat is in Brugge dan.Duh!
Morgen toevallig in Latem (serieus), kan anders eens passeren om dat lekker ding goed te bekijken van alle kanten, als ge van die kanten zijt...
Is 'm al gedoopt of breng ik een flesje mee?
Duh!
Morgen toevallig in Latem (serieus), kan anders eens passeren om dat lekker ding goed te bekijken van alle kanten, als ge van die kanten zijt...![]()
Is 'm al gedoopt of breng ik een flesje mee?

Ik doe die afstanden, eerst gereden met een Q4 e-tron, sinds december met de Tesla Y RWD long range.Een vraagje aan de Tesla kenners:
- zou je ook een Tesla kiezen indien je 65.000 km/jaar doet?
(Of opteer je dan liever voor een ander merk ?)
- momenteel heeft Tesla een actie van 0% rente op nieuwe aankopen van stock wagens (zakelijke financiรซle renting)
Iemand hier ervaringen mee?
Mijn Model 3 daar in maart 2019 nochtans gaan afhalen. Maar ik bedoelde niet de Tesla SeC daar, moest daar dichtbij bij een klant zijn.Latem levert geen autoโs af. Dat is in Brugge dan.
Helaas, niet meer gekeken naar de berichten hierZit heel de dag in men winkel. Gentbrugge.

Die staat hoog op mijn volgende-auto-lijstje als deze 4-5 jaar wordt, maar dan zullen ze toch wel eerst de prijs wat moeten laten zakken :-/@ Tesla voor afhaling van mijn performance model y. Hopaaa. Het avontuur kan beginnen. Eerste EV !
![]()
Vebazingwekkend komen er toch heel wat jonge Tesla's op de tweedehandsmarkt terecht hoor... Ik denk niet dat ik nog ooit een splinternieuwe zal kopen.Die staat hoog op mijn volgende-auto-lijstje als deze 4-5 jaar wordt, maar dan zullen ze toch wel eerst de prijs wat moeten laten zakken :-/
Mja, dat zijn inderdaad veel betere deals dan een nieuwe kopen.Vebazingwekkend komen er toch heel wat jonge Tesla's op de tweedehandsmarkt terecht hoor... Ik denk niet dat ik nog ooit een splinternieuwe zal kopen.

Bij andere merken gaan de verkoopprijzen niet zomaar omlaag, maar op de tweedehandsmarkt krijg je ze dan wel niet vlot kwijt, en ook met een serieuze pricedrop. Wat ik op Openlane soms zie passeren, nog geen jaar oud, wagens met 20K pricedrop zoals Taycan enz...Mja, dat zijn inderdaad veel betere deals dan een nieuwe kopen.
Ik wil alleen nu graag hetzelfde meemaken als toen mijn huidige YLR kocht, namelijk een paar maanden na mijn aankoop een plotse pricedrop van 12k. Dat heb ik wel verdiend![]()
Zalig
die echte volwaardige velgen met de rode break calipers
De overgang op de koffer van wit naar zwart tussen de achterlampen, ipv effen kleur 
Zaligdie echte volwaardige velgen met de rode break calipers
De overgang op de koffer van wit naar zwart tussen de achterlampen, ipv effen kleur
Alleen, waarom wit? In dat budget neem je toch een kleur? Of komt er nog een wrap op?
Als je er een wrap/PPF op doet, best zo snel mogelijk! Ik had het met mijn Model 3 in de eerste 3 dagen al vlaggen met minimale steenslag eer de PPF er bij de wrapper op ging.

.Ja, deze MYP in wit met zwarte elementen en velgen is echt top, de vorige MY in 't wit is echt om van te braken, er rijden er nochtans veel van rond. M'n ID Buzz is ook wit/zwart.Een rap zou voor in de toekomst zijn. Nu zou ik er een coating laten opzetten ? Ale dat hadden ze als tip meegegeven bij tesla.
Het eerste contact moment met tesla was voor de AWD stealth grey. Echter toen we onze testrit hadden was het de witte. Achteraf gezien vonden we de kleine zwarte details beter uitkomen. Nooit gedacht dat ik met een witte ging rijden. Budget was zeker niet het probleem maar โ voormezelf โ kwam deze het beste tot zijn recht. Het is echt een beest.