Nee, dat niet. Maar gezien we wel de Model Y RWD LR hebben, zou het niet abnormaal zijn als de Model 3 uitvoering ook naar Belgie komt. De vorige model 3 kon je hier ook als RWD LR krijgen btw.Is het dan zeker dat die naar hier komt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat niet. Maar gezien we wel de Model Y RWD LR hebben, zou het niet abnormaal zijn als de Model 3 uitvoering ook naar Belgie komt. De vorige model 3 kon je hier ook als RWD LR krijgen btw.Is het dan zeker dat die naar hier komt?
Maar er is daar bijvoorbeeld geen model y sr rwd. Er zijn soms verschillen tussen de motorisaties tussen de US en EU.Nee, dat niet. Maar gezien we wel de Model Y RWD LR hebben, zou het niet abnormaal zijn als de Model 3 uitvoering ook naar Belgie komt. De vorige model 3 kon je hier ook als RWD LR krijgen btw.
Niks veranderd hier en ik heb ook twee recente updates gehad.Ik krijg sinds de laatste paar updates geen melding meer van flitspalen?
Staat de navigatie op?Ik krijg sinds de laatste paar updates geen melding meer van flitspalen?
Staat de navigatie op?
Zelfde versie hier.Ja, het is al wel een hele tijd eigenlijk moet ik zeggen. Maar toevallig onlangs dat ik er op lette.
Ik zit op 2024.20.7
Hier op 2024.20.7 geen problemen gehad met de meldingen.Ja, het is al wel een hele tijd eigenlijk moet ik zeggen. Maar toevallig onlangs dat ik er op lette.
Ik zit op 2024.20.7
in de settings ook niets meer van terug te vinden
Enkel met abonnement.Kan je dat ergens aanzetten? Het is me nog nooit opgevallen, en al zeker nooit een melding van gekregen.
Ah dat zal het zijn inderdaad. Dat mag niet van mijn vrouw haar werk.Enkel met abonnement.

Je kan het altijd op eigen kosten doen toch? Bij mij kon dat alleszins, maar geen zin om privé kosten te doen voor een bedrijfswagen.Ah dat zal het zijn inderdaad. Dat mag niet van mijn vrouw haar werk.![]()
Blijkbaar wordt alles vanuit de firma beheerd. Dus kunnen we niet zelf activeren zonder hun toestemming. Of kan dat niet?Je kan het altijd op eigen kosten doen toch? Bij mij kon dat alleszins, maar geen zin om privé kosten te doen voor een bedrijfswagen.
Kan je rechtstreeks met Tesla regelen, via je Tesla accountBlijkbaar wordt alles vanuit de firma beheerd. Dus kunnen we niet zelf activeren zonder hun toestemming. Of kan dat niet?
Ik lees verschillende verhalen over de inmenging van de leasemaatschappij in de app.Blijkbaar wordt alles vanuit de firma beheerd. Dus kunnen we niet zelf activeren zonder hun toestemming. Of kan dat niet?
.Nee, ik zie zelfs geen software updates. Op zich allemaal geen ramp maar we vetrekken morgen op een meerdaagse reis naar het zuiden van Spanje en dan zou dat toch wel handig zijn.Ik lees verschillende verhalen over de inmenging van de leasemaatschappij in de app.
Kan je in de app naar upgrades > software upgrades > abonneren > premium connectivity kopen?
Ik ga het zelf niet proberen hoe ver ik geraak want ik heb mijn bankrekening gelinkt aan de app. Want wie weet klik je al snel te ver en mag ik betalen.

Mja model 3 zuipt 14-16wh/km de ev6 18-22. Model Y zou logischer vergelijking zijn. Al gok ik niet dat het eindresultaat eigenlijk veel zou verschillen.Die Tesla's zijn toch super efficient. Gisteren roadtripje gedaan (ik met de ev6, broer met de model3)
Beide toegekomen op bestemming op een paar minuten van elkaar met respectievelijk 73 en 71% batterij. Ik voelde mij de winnaar maar ik heb wel een 77,4 kWh batt en hij 60 of zo. Zotte muskmobiel.