Fons De Whiskyspons
Active member
Werkgever betaalt sowieso de trekhaak, die moet ik niet in mijn 50k tellenTrekhaak sowieso? Hoezo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werkgever betaalt sowieso de trekhaak, die moet ik niet in mijn 50k tellenTrekhaak sowieso? Hoezo?
Ik heb de mijne verkocht voor 39,5Dat probeer ik af te wegen, een schadevrij model van 2021 is ook gewoon niet betaalbaar voor mij, dus de vraagprijs van de auto is dan ook een stuk minder. Een aangezien we in januari naar de keuring moeten met onze diesel en de tijd begint te dringen wordt het ofwel deze ofwel een (mild) hybrid benzine wagen als nieuwe gezinswagen![]()
Op de site van Tesla zijn er ook beschikbaar. Eentje voor 34790 en eentje voor 39190.Dat probeer ik af te wegen, een schadevrij model van 2021 is ook gewoon niet betaalbaar voor mij, dus de vraagprijs van de auto is dan ook een stuk minder. Een aangezien we in januari naar de keuring moeten met onze diesel en de tijd begint te dringen wordt het ofwel deze ofwel een (mild) hybrid benzine wagen als nieuwe gezinswagen![]()
Hoeveel kost die wagen dan incl. BTW?Dat probeer ik af te wegen, een schadevrij model van 2021 is ook gewoon niet betaalbaar voor mij, dus de vraagprijs van de auto is dan ook een stuk minder. Een aangezien we in januari naar de keuring moeten met onze diesel en de tijd begint te dringen wordt het ofwel deze ofwel een (mild) hybrid benzine wagen als nieuwe gezinswagen![]()
32.000 euroHoeveel kost die wagen dan incl. BTW?
En uiteindelijk zou er nog een 2000 euro budget over zijn dan voor de herstelkosten... maar dus geen idee of dit de lading gaat dekken
Bedankt voor de feedback! Dan ga ik toch andere opties bekijkenDat krijg je met 2000 euro nooit gedekt vrees ik.
Een nieuwe achterbumper, nieuwe koffer en nieuwe flank zou ik schatten op minstens 4-5000 euro met werkuren.
Ik ben geen expert natuurlijk, maar een bumper incl spuitwerk tikt al snel 800 euro af
Was die niet enkel voor Amerika bestemd?Man, wat is die cybertruck lelijk.
Voor die prijs heb je ook een herstelde Model 3 bij Tesla zelf met 53.000km met garantie, zou op de particuliere markt toch nog goedkoper moeten kunnen?32.000 euro

Blijft die na een half uur nog altijd een foutieve waarde geven? Die temperatuurmeting in tesla gaat enorm traag.Mijn M3 geeft de buitentemperatuur aan als -12 graden momenteel. Het is echter maar -1. Is dat iets waar meerdere mensen last van hebben? Ik merk ook dat hij véél geluid maakt onder de moterkap. Is dat de warmtepomp of iets anders van de verwarming? Maakt nu met momenten meer geluid dan een ICE![]()
Waarom die -12 geeft weet ik niet, maar het geluid is de warmtepomp die vollebak opstart als het zo koud is.Mijn M3 geeft de buitentemperatuur aan als -12 graden momenteel. Het is echter maar -1. Is dat iets waar meerdere mensen last van hebben? Ik merk ook dat hij véél geluid maakt onder de moterkap. Is dat de warmtepomp of iets anders van de verwarming? Maakt nu met momenten meer geluid dan een ICE![]()
Ik snap die niet, want dat zat er altijd al in. Ik durf die niet te installeren, want ik vertrouw het nietGisterenavond een update gehad. In de release notes stond dat de auto nu verkeersborden zal lezen met de camera als hij borden ziet die afwijken van de GPS data. Ik ben eens benieuwd.

Dat werkte hier in ieder geval niet. Op wegen waar de snelheid recent was aangepast, zat die verkeerd. En ook in wegenwerken op de snelweg bleef het 120.Ik snap die niet, want dat zat er altijd al in. Ik durf die niet te installeren, want ik vertrouw het niet![]()