D
Deleted member 37
Guest
Ga u niet kunnen helpen.Hou ons zeker op de hoogte, ben ook al een tijdje de "snel leverbaar" pagina in de gaten aan het houden, zou zo een demowagen ook zeker overwegen.
Vraag me wel af hoe snel het allemaal gaat, en in welke staat die auto's zijn. Heb je bij die "snel leverbaar" nog de tijd om financiering te bekijken? Of eerder contant te betalen dan?![]()
Heb hem vandaag laten omzetten naar een nieuwe zwarte rwd die klaar voor levering stond…
Met de demo wagen moesten ze nog naar de keuring en eventueel nog schades herstellen.
Aangezien we graag dinsdagnacht zouden willen vertrekken op vakantie met de Tesla dan gevraagd of nieuwe wagen sneller geleverd kon worden…
Wel tijdje bezig geweest met alle garages af te bellen tot er iemand opnam.
Uiteindelijk heeft iemand van Tesla Gent me goed geholpen en alles omgezet.
Heb dan direct bevestiging gekregen met vin nummer van de zwarte Tesla en ondertussen ook al inschrijvingsbewijs.
Hopelijk morgen financiering in orde (normaal geen probleem maar allemaal nieuw volk dak ni ken in mijn bank en minder goed gevoel bij) en normaal afspraak vrijdag om 10:30 in Brugge.
Al hoop ik dat uur niet echt uitmaakt want moet om 10:15 kids afhalen van school, dan met trein ofzo van Evergem naar Brugge…
Vond de betaling niet echt duidelijk…
Krijgt keuze tussen contact,
Financiering bij Partner van hun( KBC of nog iets…) maar aan compleet andere rentes dan opgegeven bij Tesla hun voorbeelden
Financiering door eigen bank: maar moest dan gegevens invullen ofzo…
Heb dus gewoon contant gekozen aangezien bank toch geld op mijn rekening gaat storten….