De SHITcoin thread!

Wil toch graag voor iedereen duidelijk maken dat die World Liberty coin NIET VERKOOPBAAR is.

Dus aub blijf er ver van weg.

De TRUMP & MELANIA meme is op zich ook gewoon gebakken lucht, maar die kun je tenminste nog verkopen. Dat erboven is echt een pure honeypot scam.

En wat voor andere plannen?

Ik heb er nu gekocht zodat het kan crashen
Sterke timing, letterlijk 15 minuten nadat je het hebt gekocht ging het -40%. Dat doen er je niet veel na.
De lancering van Melania liep gelijk met grote insiderverkopen van Trump, de kans is groot dat die lancering van Melania gewoon als doel had om een reden te geven om een grote hoeveelheid insiderverkoop van Trump te bedekken. Een zachte rug pull. Pure, pure scam en oplichterij.
Wow Trumpcoin ik dacht na 2 dagen dat die zijn hoogtepunt wel bereikt had maar is nog blijven gaan damn. Als ik die gekocht had op het moment dat er hier ruchtbaarheid aan gegeven werd dan had ik x5 op een paar dagen. Wie weet wat gaat er verder nog gebeuren? Als Rusland 1 miljard in Trumpcoin dumpt dan gaan we nog mooie tijden tegemoet.
Er is maar één reden waarom Rusland grote hoeveelheden Trumpcoin zou kopen. Als je met "mooie tijden" eigenlijk "expliciete corruptie" bedoelt gaan we inderdaad mooie tijden tegemoet...

Je moet sommige van die transacties eens volgen.

Mensen die voor middernacht 1 miljoen yolo'en en nu exiten met losjes 500k winst.
Dat was dan 2u na launch, dus mensen zoals gij en ik :p

Maar goed, met zulke bedragen gokken is niet aan mij besteed. Daar heb ik toch niet de ballen voor.

Wil toch graag voor iedereen duidelijk maken dat die World Liberty coin NIET VERKOOPBAAR is.

De TRUMP & MELANIA meme is op zich ook gewoon gebakken lucht, maar die kun je tenminste nog verkopen. Dat erboven is echt een pure honeypot scam.
Uhu, doet mij allemaal wat denken aan $SQUID in 2021. :)

Waarom heeft men een token gecreëerd die vervolgens niet verkoopbaar is?

Staat duidelijk in de voorwaarden dat het niet de bedoeling is dat deze coins ooit verhandelbaar of overdraagbaar zouden zijn.

Is dus puur om geld te kloppen en een soort 'governance' coin terug te krijgen.

Ok dat kan goed zijn, maar je hangt nog altijd af van de willekeur of ze dat effectief veranderen of niet.

Want het moment dat je aankoopt, ga je akkoord met het feit dat het niet verhandelbaar is.
Komt niet zonder risico natuurlijk maar ben toch vrij zeker dat dat wel verhandelbaar zal worden, de vraag is natuurlijk wanneer. Nu ik vind het ook wel wat shady, zeker omdat ze nu met de $trump hype meer coins hebben aangeboden dan gepland aan een premium prijs, maar op hun website zie je niet dat je al 3,3x meer aan het betalen bent dan de mensen die de afgelopen maanden gekocht hebben.

Ok dat kan goed zijn, maar je hangt nog altijd af van de willekeur of ze dat effectief veranderen of niet.

Want het moment dat je aankoopt, ga je akkoord met het feit dat het niet verhandelbaar is.
Het is niet echt een zuivere scam want het staat duidelijk in de voorwaarden. Maar je moet er dan wel vanuit gaan dat je je geld kwijt bent.

Binnen anderhalf uur zal CZ een foto en naam van z'n hond posten en zullen er memecoins van gecreëerd worden op het BNB netwerk. Ben benieuwd wat dat gaat geven. :D Ik blijf er alleszins ver van weg.

Denk dat hetzelfde gebeurd is met QUANT, gerugpulled door een 13 jarige, om daarna naar een 80 miljoen MCAP te vliegen.

Mijn main coin is nu $HYPE (native token van een nieuwe L1 HyperEVM).
Long term hold en aan het DCA'n, en als het nog is goe dipped ga ik serieus wa bijkopen. Het is op nog op geen enkele exchange gelist, nog geen bridge naar andere chains, team heeft 35 miljoen van de airdrop zelf teruggekocht en in de reserve gestoken. Geen VC's, alles op eigen kracht ontwikkeld. Hebben een fully functional perps exchange met al serieus wat volume (meeste in de DEX space). Geen AMM, maar klassieke order books, volledig transparant, alles onchain af te lezen.

Risks zijn:
- Maar 4 of 5 nodes, allemaal gerunned door het team (maar hetzelfde was bij Solana en Binance Chain in begin)
- Regulatory issues
- https://hyperliquid.gitbook.io/hyperliquid-docs/risks

Er zit ondertussen ook al een whale club waar een groot deel nog niet ingecashed heeft na de TGE airdrop van vorige week, dus ik verwacht nog wel een dip, tenzij dat het team da weer opkoopt.
HYPE ondertussen aan $36.83B MCAP 🤑 50% winst opgenomen, strategie nog steeds hetzelfde, blijven DCA'n en weer bij de volgende dip een stevige duit bijleggen.

De grote exchanges hebben nog steeds niet de HYPE spot token gelist.

Terug
Bovenaan