De SHITcoin thread!

Iedereen bamboozled door Trump?
Zogezegd pro-bitcoin / pro-crypto maar in de praktijk dus alleen om er zelf rijk van te worden dmv meme coins. Zou het?

Heel benieuwd wat hij echt van plan is. Komt de strategische bitcoin reserve er bvb?
Ik denk dat niemand in de cryptowereld zat te wachten op dit soort absurde meme coin streken. Komt de geloofwaardigheid van de sector echt niet ten goede.

Laatst bewerkt:
Trump-coin en Melania-coin. :rofl:Volgend jaar de Mac-BCoin.

Hoeveel belachelijker moet het nog worden? De ene zeepbel na de andere. Het maakt voor mij de ganse "sector" van de cryptocurrency's belachelijk, inclusief de Bitcoin.

Want wat is er zoveel specialer aan de Bitcoin t.o.v. de rest? Omdat het de eerste was? Omdat er het meeste schapen achteraan lopen?
Ik bedoel: hoeveel usecase's zijn er nu al, die niet gelinkt zijn aan het opblazen van een zeepbel en slimme marketing?

Hoeveel belachelijker moet het nog worden? De ene zeepbel na de andere. Het maakt voor mij de ganse "sector" van de cryptocurrency's belachelijk, inclusief de Bitcoin.

Want wat is er zoveel specialer aan de Bitcoin t.o.v. de rest? Omdat het de eerste was? Omdat er het meeste schapen achteraan lopen?
Ik bedoel: hoeveel usecase's zijn er nu al, die niet gelinkt zijn aan het opblazen van een zeepbel en slimme marketing?
Als DE president en een entourage van miljardairs zich daarachter scharen wordt het vanzelf relevant natuurlijk, ook dat is de realiteit. Logica is geen vereiste.

Dit zit er ook nog aan te komen: https://www.worldlibertyfinancial.com/intl/token-sale
Check de "Meet our team" sectie...
Non-Transferable. All $WLFI will be non-transferable and locked indefinitely in a wallet or smart contract. You should think of your purchase of Tokens like other non-refundable purchases of goods and services and accept the risk that once you've paid the purchase price, your interest in the Token may decline and you have no expectation of resale of the Token. Any purported transfer in violations of transfer restrictions will be null and void by the Company, and the Company reserves the right to take action against any purported transfers. If transferability of $WLFI is sought to be unlocked in the future through protocol governance procedures, such unlock would only be permitted if determined not to contravene applicable law, which in any case would be more than 12 months after completion of the Token Sale. You should assume that the Tokens are non-transferable indefinitely. As the Tokens are non-transferable, the Company has not taken any action to, and has no plans to, create a secondary market for the Tokens.

Lol dus met andere woorden is dit 12 maanden locked en zonder zicht op unlock? Of begrijp ik dit verkeerd :p

⚠️Is dit gewoon geen honeypot onder de naam van de Potus lol?⚠️

Laatst bewerkt:

Bitcoin heeft al vele use cases. Vluchten van inflatoire currencies (bij ons relevant, in landen als Turkije nog véél relevanter), instant geld overmaken naar de andere kant van de wereld zonder dat de bank daarover iets kan zeggen, digitale betalingen mogelijk maken voor mensen die geen bank hebben, geld hebben waar geen overheid of bank aan kan komen en verder ook losstaat van eender welke overheid of bank, ...

Als ik het goed begrepen heb zijn er nu 200 miljoen Trump tokens maar komt het totaal de komende jaren uit op 1.000 miljoen.

Hoe gaat dit dan concreet in zijn werk? Om de zoveel tijd worden er in de markt x-aantal coins verkocht?

Als ik het goed begrepen heb zijn er nu 200 miljoen Trump tokens maar komt het totaal de komende jaren uit op 1.000 miljoen.

Hoe gaat dit dan concreet in zijn werk? Om de zoveel tijd worden er in de markt x-aantal coins verkocht?
Dat is gewoon één grote pump and dump, zit niks achter die munt. 80% van de tokens zitten wel vast dus ze kunnen die niet meteen dumpen, denk ik.

Dat is gewoon één grote pump and dump, zit niks achter die munt. 80% van de tokens zitten wel vast dus ze kunnen die niet meteen dumpen, denk ik.

Trump zou al minstens voor 500M gedumpt hebben, volgens zachxbt.

80% zit inderdaad vast, toch zeker de eerste 30 dagen. Daarna lineaire release van tokens.
Melania idem afaik.

Dus dit zijn gewoon whale games, wie durft het langst te holden tot het onvermijdelijk instort?
Volume is ongezien, om de minuut wel ene die 1M+ buy of sell doet.

Terug
Bovenaan