De SHITcoin thread!

Shitcoin in HL eco ingestapt op 0.0091, 18 december. Dan uitgestapt 20 december voor een 2X profit.
Gisteren stond het al op 0.14 :wallbash:

Shitcoin in HL eco ingestapt op 0.0091, 18 december. Dan uitgestapt 20 december voor een 2X profit.
Gisteren stond het al op 0.14 :wallbash:
Hier MOSS aangekocht met een MCAP op 250k en staat ondertussen op 22mil, bijna een x100 waar ik ook x4 heb op genomen. Dit is best balen maar part of the game. Ik had nog een kleine moonbag van 10% overgehouden
Ondertussen NOVA wel op 1.5mil MCAP gekocht en staat nu op 20mil. Net 50% verkocht en de rest laat ik gewoon staan.

Ik spreek hier over een week window. Alles wat iets of wat een deftige AI agent teweeg brengt is aan het vliegen op SOL.
De laatste week van 2024 was men meest vruchtbare in 6 jaar.

Hier MOSS aangekocht met een MCAP op 250k en staat ondertussen op 22mil, bijna een x100 waar ik ook x4 heb op genomen. Dit is best balen maar part of the game. Ik had nog een kleine moonbag van 10% overgehouden
Ondertussen NOVA wel op 1.5mil MCAP gekocht en staat nu op 20mil. Net 50% verkocht en de rest laat ik gewoon staan.

Ik spreek hier over een week window. Alles wat iets of wat een deftige AI agent teweeg brengt is aan het vliegen op SOL.
De laatste week van 2024 was men meest vruchtbare in 6 jaar.
Ja maar kunst is die nieuwe launches vinden.Heb al wat zitten zoeken voor een soort van presale website maar nog niet gevonden

Hoe kan je in godsnaam nog de shitcoins met potentieel onderscheiden van de scams?
Tenzij je insider bent en in al die discord en telegram groepen zit lijkt me dat toch niet zo evident.

Hoe kan je in godsnaam nog de shitcoins met potentieel onderscheiden van de scams?
Tenzij je insider bent en in al die discord en telegram groepen zit lijkt me dat toch niet zo evident.
Dat klopt, hetgeen ik probeer is trends volgen en zeer weinig mensen volgen. Ik heb het eens bekeken naar mijn laatste maand en ik heb 15 coins getrade. 2 met verlies gesloten waarvan 1 bij die ik op -60% heb gesloten maar een hoop multipliers en 9 van de 15 coins zijn minstens verdubbeld, twee ervan zijn parabool gegaan. Je moet ook gewoon de juiste mensen volgen natuurlijk en uiteraard zullen zij voor u gekocht hebben maar daar zie ik het probleem niet. Natuurlijk is het nu makkelijk dat er heel veel stijgt en zullen er slechtere tijden aankomen. Ik koop ook quasi geen pure memes. AI agents en bots is momenteel hot. Dit zal veranderen en dan komt het moeilijkste stuk, zien dat je met deftige profits wegbent.

Door de juiste mensen te volgen, en dit zijn vaak niet diegene met 500k volgers zoals iedereen denkt.
Of recent Elon Musk met zijn name change 😅
Ik neem zo'n gokken niet, blijf ook weg van shitcoins, maar het heeft sommige mensen heel wat opgebracht. 6000% op 7 dagen... niet slecht.

Dat klopt, hetgeen ik probeer is trends volgen en zeer weinig mensen volgen. Ik heb het eens bekeken naar mijn laatste maand en ik heb 15 coins getrade. 2 met verlies gesloten waarvan 1 bij die ik op -60% heb gesloten maar een hoop multipliers en 9 van de 15 coins zijn minstens verdubbeld, twee ervan zijn parabool gegaan. Je moet ook gewoon de juiste mensen volgen natuurlijk en uiteraard zullen zij voor u gekocht hebben maar daar zie ik het probleem niet. Natuurlijk is het nu makkelijk dat er heel veel stijgt en zullen er slechtere tijden aankomen. Ik koop ook quasi geen pure memes. AI agents en bots is momenteel hot. Dit zal veranderen en dan komt het moeilijkste stuk, zien dat je met deftige profits wegbent.

Ook into AI agents laatste tijd.

Heb nog:
Virtual
Game
Music

Deze durf ik wat langer aan te houden.

Gehad:
VaderAI
Luna
WAI
Freya

Allen geexit met dikke profits, maar als ik zie hoe hoog die nu staan 😅🙈

Alles op Base.

Twitter voor heel specifieke accounts met lists, maar heb meer de indruk dat daar mensen hun bag shillen en dat ge daar moeilijk projecten vindt die niet al gevlogen zijn.

Discord en Telegram vooral hier, maar eens dat de beste leden van een groep binnen zijn met 7 figures valt het wel stil, of ze gaan profiteren van hun winsten of ze starten hun eigen private group. Dan is het weer zoeken naar nieuwe groepen met gemotiveerde mensen.

Users die "maar" 5-6 figures hebben zijn nog geneigd om hun investeringen of interessante projecten op voorhand te delen.

Soms zien legit projecten er zo goedkoop gemaakt uit, dat ik denk: dit is een dikke scam.

Zo eergisteren een launch zien voorbijkomen met 20 000MCAP, maar geskipped door de lelijke logo+site en een DEV token allocation van 30%. Volgende ochtend al naar 15 000 000MCAP gevlogen, bleek het DE nieuwe launchpad te zijn met een solid dev team.

Het is echt niet moeilijk om op 1 dag een iet wat professionele logo/website te maken in deze tijden denk ik dan.

Achteraf op discord hadden ze de launch wel al op voorhand aangegeven en getipt, dus had ik de tijd genomen voor research en niet direct conclusies genomen, wel een dikke win kunnen hebben.

Ik merk dat DIMO precies weer een rondje marketing heeft gedaan.
Bij Coinbase staan ze plots tussen de Learning Rewards.
En plots weer meerdere superkleine Youtuber-kanalen (< 3k volgers) die het aanprijzen.

Sommigen claimden vroeger zelfs een ROI na 3 maand na het kopen van een DIMO-miner.
Kan mij echt nie inbeelden da een DePIN-coin zo'n geld kàn opbrengen (20-150 USD/dag) door de data van uw auto te delen.

When it sounds too good to be true, it usually is.
Maar die coin bestaat al meerdere jaren en vind er ook geen scamverhalen over.

Idem met GEODNET.

Heeft er hier toevallig ervaring met DIMO (los van aankopen-verkopen)?

Wow Trumpcoin ik dacht na 2 dagen dat die zijn hoogtepunt wel bereikt had maar is nog blijven gaan damn. Als ik die gekocht had op het moment dat er hier ruchtbaarheid aan gegeven werd dan had ik x5 op een paar dagen. Wie weet wat gaat er verder nog gebeuren? Als Rusland 1 miljard in Trumpcoin dumpt dan gaan we nog mooie tijden tegemoet.

Ik zat er ook aan te denken vanmorgen om mij toch aan die TRUMP-coin te wagen, in de hoop da ik kon verkopen vòòr de dump.
Ik vermoed dat het mogelijk nog zal blijven stijgen tot aan zijn inauguratiespeech. En daarna, who knows...
Er gaan nu zelfs al geruchten de ronde dat het geen pump&dump zal zijn en dat Trump er andere plannen mee heeft.

Ik zat er ook aan te denken vanmorgen om mij toch aan die TRUMP-coin te wagen, in de hoop da ik kon verkopen vòòr de dump.
Ik vermoed dat het mogelijk nog zal blijven stijgen tot aan zijn inauguratiespeech. En daarna, who knows...
Er gaan nu zelfs al geruchten de ronde dat het geen pump&dump zal zijn en dat Trump er andere plannen mee heeft.
En wat voor andere plannen?

Ik heb er nu gekocht zodat het kan crashen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan