De SHITcoin thread!

Ik ben hier op de $SENDOR trein gesprongen (met klein bedrag) en sta nu 30% lager. Ik kom er niet meer aan aan die shitcoins. Tenzij dan gevestigde waarden zoals Doge als ze interessant geprijsd staan.

Ondertussen sta ik terug in winst. 🚀🌕
Ja, die dip naar ~800k usd market cap was gisteren ff scary. :) Komt wel goed, ondertussen zijn er nog meerdere crypto influencers (à la QF) in de coin gestapt las ik gisteren in de Telegram (o.a. Michaël van de Poppe).

QF is ook "Binance ambassador" (vriendjes met CZ) en 1 van de goals van het dev team is de coin op Binance krijgen...

Allemaal geen garantie natuurlijk, maar die crypto influencers aan boord hebben doesn't hurt the odds... QF legt zijn (goede) naam toch in de schaal door deze coin te shillen uiteindelijk.

Misschien niet "the next $PEPE", maar wel genoeg upside potential naar mijn mening.

Laatst bewerkt:
Succes met $SENDOR

Qua website en visuals zit het wel goed, heeft meme potentieel.

Nu gewoon geluk hebben dat de degens het oppikken.

Het echte altcoin/shitcoinseason zou nog moeten beginnen in feite. BTC dominance zit nog tegen de 60% aan. Er zijn een paar pumps geweest maar het is nog niet van het niveau van maart/april 2021

Hoe pikken jullie de memecoins eruit?
Ik had mij voor deze bull run eigenlijk voorgenomen om volledig af te blijven van meme/shit coins. :) "Been there, done that."

Maar ik heb dan toch een tijdje in $SILLY gezeten en $SUIMAN (op aanraden van een "expert" :unsure:) - maar die heb ik al lang weer verkocht. Eerste met verlies, andere met wat winst.

$SENDOR is eigenlijk maar heel toevallig verlopen... Ik zag Quinten Francois erover bezig op X en heb die in al die jaren NOOIT shit/meme coins weten "shillen"... Dus was voor mij op zich al genoeg "endorsement" om de gok misschien toch maar eens te wagen bij deze meme coin... Is voorlopig al goed uitgedraaid en als ik de community en team bezig zie op Telegram, geloof ik er ook sterk in dat $SENDOR nog hard kan stijgen in de komende maanden...

Ik had mij voor deze bull run eigenlijk voorgenomen om volledig af te blijven van meme/shit coins. :) "Been there, done that."

Maar ik heb dan toch een tijdje in $SILLY gezeten en $SUIMAN (op aanraden van een "expert" :unsure:) - maar die heb ik al lang weer verkocht. Eerste met verlies, andere met wat winst.

$SENDOR is eigenlijk maar heel toevallig verlopen... Ik zag Quinten Francois erover bezig op X en heb die in al die jaren NOOIT shit/meme coins weten "shillen"... Dus was voor mij op zich al genoeg "endorsement" om de gok misschien toch maar eens te wagen bij deze meme coin... Is voorlopig al goed uitgedraaid en als ik de community en team bezig zie op Telegram, geloof ik er ook sterk in dat $SENDOR nog hard kan stijgen in de komende maanden...
Ja idd Telegram kanaal van $SENDOR is wel iets speciaal. Heel veel activiteit en enthousiasme.

Zolang QF blijft steunen zie ik het nog een stuk hoger gaan op termijn

Ik zag zonet dat ik op Goodreads het boek Dogecoin Mining heb geshelved als 'to-read' in augustus 2017. Dogecoin prijs toen: 0.002. Niks mee gedaan natuurlijk.

En al winst genomen op $SENDOR de vroege instappers?
Of blijven jullie geloven?

Aan de candles te zien, blijven geloven. 😆 Ik ga Yolo tot 100miljoen market cap, ale mega veel geld steekt er nu ook niet in :p (of jah toch profits pakken pas bij een listing op een ander platform)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan