De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die shirts gaan toch ook niet populair zijn denk ik. Dat is eerder een uit-shirt voor de Nederlandse ploeg vind ik.
Rode-Duivels-uitshirt-WK-2022-1663962890.jpg

Dit is gewoon enorm saai voetbal.
Vriendschappelijk net voor het WK. Dat is idd gewoon wat opwarmen...

KDB. Serieus foutje en afgestraft. Voor de rest redelijk veel de lange bal naar carrasco want de andere kant gebeurt er niet veel :(
Ik denk dat ons geweten gesust gaat zijn en we niet teveel matchen van de belgen gaan moeten zien.

Ik stoor me wel aan de verlichting. Lijkt zo artificiele witte ledverlichting.

KDB. Serieus foutje en afgestraft. Voor de rest redelijk veel de lange bal naar carrasco want de andere kant gebeurt er niet veel :(
Ik denk dat ons geweten gesust gaat zijn en we niet teveel matchen van de belgen gaan moeten zien.

Ik stoor me wel aan de verlichting. Lijkt zo artificiele witte ledverlichting.
Das gefilmd met de James Webb

Carrasco idd wel heel veel ruimte, voorlopig nog niet echt kunnen van profiteren.

Hazard doet wat Hazard al 3 jaar lang doet: bal krijgen, lang wachten en spel vertragen, balletje terug breed leggen. Toppie :unsure:

edit: wel lachen dat Nainggolan nu als analist in de studio zit, zo chill onderuitgezakt in de zetel. Dat is echt de laatste aan wie ik zou denken voor zoiets :p (wel iemand die waarschijnlijk zijn mening durft te geven zonder rond de pot te draaien)

Laatst bewerkt:
Verdediging doet het ok, Theate vind ik zelfs goed omdat die probeert er een beetje vaart in te brengen.
Witsel en Vanaken zoals verwacht. Witsel allemaal ballen naar achter of heel kort naar voor (5m max naar KDB) uitgezonderd die 1e bal naar Castagne. Moest Vanaken niet dat mislukt hakje gedaan hebben zou ik niet geweten hebben dat hij meespeelt.
Hazard haalt de snelheid uit elke aanval, dit wordt het echt niet.

Witsel te traag bij Salah, wie had dat kunnen denken.

Castagne eraf gelopen
En Courtois in de korte hoek.
Jongens jongens jongens

Speel eens Onana, CDK en Faes ipv Witsel, Mertens en Debast. Ben Martinez zijn zever echt zo beu he.

Hazard is ook zo belachelijk inspiratieloos en traag. Altijd aannemen, zijn gat zetten en bal achteruit of opzij leggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan