De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed gedaan? Alstemblief zeg. Zet gewoon Hazard in zijn starting XI. Trossard reageert dan gevat na zijn goal om training, het brilletje, heb je dat gezien Fluppe?

:angry:

Kansen verkleinen op contractverlenging.
Als Belgie het goed doet, gaat Martinez meer geld willen en dat kan men niet geven.
Als Belgie het slecht doet, zwengelt de kritiek alsmaar meer aan en zal men genoodzaakt zijn iemand anders te zoeken.

Enige probleem, in Maart moeten er alweer matchen gespeeld worden dus misschien zijn ze te onzeker dat ze iemand snel kunnen vinden en geven ze Martinez toch maar weer een verlengd contract op zijn voorwaarden.

Maar goed, laat ons positief blijven en geloven in een goeie afloop! #MartinezOut btchzzzz.

Dat van die 'korte' periode tot de eerste EK-kwalificatiewedstrijd vind ik toch ook maar een raar argument dat ze in dat artikel aanhalen.

Toch ook genoeg coaches die in juni/juli na een WK/EK opstappen (of ontslagen worden), terwijl er begin september ook al kwalificaties moeten gespeeld worden. Veel coaches zitten dan toch ook al bij een club. Of wanneer bondscoaches tijdens een kwalificatiecampagne ontslagen worden...

Ik mag hopen dat ze bij de bond toch al een lijst klaar hebben van potentiële bondscoaches... of dat zou toch moeten...

Dat van die 'korte' periode tot de eerste EK-kwalificatiewedstrijd vind ik toch ook maar een raar argument dat ze in dat artikel aanhalen.

Toch ook genoeg coaches die in juni/juli na een WK/EK opstappen (of ontslagen worden), terwijl er begin september ook al kwalificaties moeten gespeeld worden. Veel coaches zitten dan toch ook al bij een club. Of wanneer bondscoaches tijdens een kwalificatiecampagne ontslagen worden...

Ik mag hopen dat ze bij de bond toch al een lijst klaar hebben van potentiële bondscoaches... of dat zou toch moeten...
Ik denk dat je in de zomer een grotere vijver hebt om in te vissen. Wegens teleurstellend seizoen. Niet dat ik verwacht dat ze gebruik gaan maken van die grote vijver :unsure:

Ik denk dat je in de zomer een grotere vijver hebt om in te vissen. Wegens teleurstellend seizoen. Niet dat ik verwacht dat ze gebruik gaan maken van die grote vijver :unsure:
Die zal wel iets groter zijn, maar dan moet je er toch ook op tijd bij zijn hé? Want als je wacht tot in juli zal er ook al veel volk (toch de beteren) aan de slag zijn.

Geen idee wie de bond op zijn lijstje zal zetten nu. Zeker als ze enkel zouden kijken naar de coaches zonder club, dan kom je toch al snel opnieuw bij een buitenlander aan, denk ik. Of ze moeten al gokken op het doorschuiven van een Vermaelen bv.

Die zal wel iets groter zijn, maar dan moet je er toch ook op tijd bij zijn hé? Want als je wacht tot in juli zal er ook al veel volk (toch de beteren) aan de slag zijn.

Geen idee wie de bond op zijn lijstje zal zetten nu. Zeker als ze enkel zouden kijken naar de coaches zonder club, dan kom je toch al snel opnieuw bij een buitenlander aan, denk ik. Of ze moeten al gokken op het doorschuiven van een Vermaelen bv.
Of Henry :unsure:

T1l_V8.gif

Ik vind het eigenlijk nog wel tof van de Fluppe dat hij meewerkt aan zoiets ☺️

Idd, doet dat echt niet slecht. Als je toevallig de reeks over Filip hebt gezien, over zijn jeugd, is het echt knap hoe die nu eigenlijk wel nog nen ok pee is geworden. Opgroeien in dat koningshuis onder Boudewijn en Albert geenen cadeau.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan