Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ist ni echt ne fan AnderlechtVeel schrijven zonder effectief iets te zeggen, doorspekt met wat onwaarheden en oude koeien. Inderdaad, wat zouden we doen zonder hem...
maar geen slecht woord over CDK , wel bashen op Lokonga lolKan toch niet zeg, ik krijg echt de kriebels als ik maar iets zie of hoor van dat WK in Qatar.Haha, het wordt me wat. Daar gaan dus effectief stadions vol zitten met 'fans'.
Sfeer maken! Zingen! Harder of ge krijgt lijfstraffen! TOUS ENSEMBLE huj huj

We spelen dus zo:
Haha, geweldig

Geniaal. Hoe zou die regisseur zich gevoeld hebben?haha, Filip zo naturel![]()

.Hij komt los , de Fille !! toooooop !
Zonder Lukske, want dien is nog minstens 2 matchen kapot.We spelen dus zo:
Courtois
Leander - Toby - Jan
Castagne - Witsel - Youri - Carrasco
KDB - Lukaku - Eden
Zeg dat wel. Behoorlijk atypisch dit.Ik vind het eigenlijk nog wel tof van de Fluppe dat hij meewerkt aan zoiets![]()
Sinds de verzoening tussen Leekens en De Keersmaecker kan alles.Geniaal. Hoe zou die regisseur zich gevoeld hebben?
Het is zowaar wel minder cringe dan het filmpje waarin ze Goethals en Thys terug tot leven hebben gewekt.
Ja ok, dat wintSinds de verzoening tussen Leekens en De Keersmaecker kan alles.
Ik vergeet nog Leekens die thuis aan ‘t supporteren is tijdens de match tegen Kroatië met Tom Coninx.
meer cringy dan dat wordt het niet meer 
Dat was de cringe van de eeuw. Mijn god.Sinds de verzoening tussen Leekens en De Keersmaecker kan alles.
Ik vergeet nog Leekens die thuis aan ‘t supporteren is tijdens de match tegen Kroatië met Tom Coninx.
Kan ook deepfake zijn natuurlijk.Ik vind het eigenlijk nog wel tof van de Fluppe dat hij meewerkt aan zoiets![]()