Babaluna
Well-known member
Ah men excuses , vetgedrukt is het heel duidelijk .Leer lezen wat hij zegt en kom dan terug
Op de geblesseerden na.
Eden hazard is toch echt platte kak geworden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah men excuses , vetgedrukt is het heel duidelijk .Leer lezen wat hij zegt en kom dan terug
Op de geblesseerden na.
Eden hazard is toch echt platte kak geworden
Ik wil het allemaal wel is zienEven de post helemaal lezen. Ik zeg dat het OP DE GEBLESSEERDEN NA het basiselftal is. Lukaku en Tielemans zijn geblesseerd. Wie ouderweireld is, weet ik niet maar Alderweireld is ook geblesseerd.
Als jij meent dat we met een De Ketelaere, Lokonga, Trossard, Saelemaekers en bv Theate in de basis op ons doos gaan krijgen van godbetert Estland, tsja, dan hebben wij duidelijk een andere mening over de kwaliteit van die spelers.
En Eden Hazard toonde netjes aan op welke manier hij eigenlijk gewoon passe is. Alleen op goal af en gewoon niks klaarspelen. Tegen Estland.
, na30 min nog altijd maar 1-0 tegen maar Estland heIk wil het allemaal wel is zien, na30 min nog altijd maar 1-0 tegen maar Estland he
T'is niet dat ik het youngsters gun
Ach, kom op zeg, wat een onzin.Ik wil het allemaal wel is zien, na30 min nog altijd maar 1-0 tegen maar Estland he
T'is niet dat ik het youngsters gun
Omdat hij nog steeds niets geleerd heeft? Hij wil nog altijd véél te graag dribbelen (en daarin is hij zelfs slechter geworden met de jaren) ipv gewoon naar de goal te schotten.Als Hazard in Madrid dergelijke kansen mist is het niet moeilijk dat hij daar geen kans krijgt natuurlijk. Hoe kunt ge die kans zo verprutsen op dit niveau zeg?
Mijn zoontje van 7 die net zelf is beginnen voetballen bij de U8: "Vake, waarom schiet die niet gewoon naar de goal?"Omdat hij nog steeds niets geleerd heeft? Hij wil nog altijd véél te graag dribbelen (en daarin is hij zelds slechter geworden met de jaren) ipv gewoon naar de goal te schotten.

Benteke heeft 2 goeie voorzetten gekregen , kopbal op de paal + ne flater van de keeper ( moet de bal ook gewoon niet komen halen )Ook enkel maar omdat Estland met 10 op eigen helft staat, het is niet alsof ze tegen een Belgie met Charlie, Lokonga en Saelemaekers plots aanvallend gaan spelen he. En garantie dat Charles of Trossard/Saelemaekers die bal van Hazard gescoord hadden. Ook Charles acht ik in staat gevaarlijker te wezen dan Benteke, die toch gewoon te statisch is om een zware invloed te hebben.
Benteke heeft 2 goeie voorzetten gekregen , kopbal op de paal + ne flater van de keeper ( moet de bal ook gewoon niet komen halen )
Vanaken veel te veel gewoon balleke achteruit imo , niks combinaties naar voor .
Carasco , ne flatervoorzet , thats it .
Meunier , 1 ne goeie voorzet waardoor Benteke op de paal kopt .
Over Hazard ben ik het volledig eens maar het is niet alleen Hazard die slecht is vandaag
Misschien wa veel ineensDus je gaat akkoord dat een Charles ipv Hazard, Lokonga ipv Vanaken, Saelemakers of Trossard ipv Carrasco betere keuzes waren geweest?
En die omkadering bij VTM is gewoon 12 minuten reclame tijdens de rust en dan 3 minuten gelul in de studio. "Geen 7-0 maar met 1-0 kunnen we ook tevreden zijn, he?" LIKE WHAT DA FAKK.
Charles ipv Hazard? Volgens mijn oordeel: 'Ja' (Met zijn huidig vormpeil toch). Laat de anderen maar op het veld staan.Dus je gaat akkoord dat een Charles ipv Hazard, Lokonga ipv Vanaken, Saelemakers of Trossard ipv Carrasco betere keuzes waren geweest?
Bij die opmerking ging ik bijna mijn bakske naar mijn tv zwieren."Geen 7-0 maar met 1-0 kunnen we ook tevreden zijn, he?" LIKE WHAT DA FAKK.
Ik heb dat gedeelte van de uitzending even gemist. WelkeBij die opmerking ging ik bijna mijn bakske naar mijn tv zwieren.
Sukkels, zeg
Ja die ging dat vermeden hebben.Hazard eruit en ne tegengoal ttttssssss![]()