De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bayat zal nog wel ergens een trainer in zijn zak hebben zitten, die hij kan slijten bij de Duivels, zeker? :unsure:

Conte en consoorten. Dat zijn trainers die overal aan de slag kunnen. Wat zouden die bij ons komen doen?

Het zal dan wel een Belg worden of een buitenlander van de tweede lijn.

Leye is vrij :unsure:

Waarschijnlijk is Kompany de eerste naam bij wie ze gaan informeren, want ´hij kent de groep´ :unsure:

Het is gewoon een afschuwelijke coach. De Depay-fluisteraar in het beste geval. Maar die heeft Valencia indertijd eigenhandig de nek omgewrongen. En verder nooit echt knappe resultaten gehaald die een ander niet had gehaald. Als dat een Belg was mocht die enkel ik 2de klasse nog coachen.

Ondanks de tegenkanting van Europa en Zuid Amerika blijft Infantino pushen voor een 2-jaarlijks WK. De nieuwe mogelijkheid de ze gaan onderzoeken is een 2-jaarlijks WK maar landen kunnen niet meedoen in consecutieve WK's. Dus als ge meedoet in 2026 kunt ge niet meedoen in 2028, etc.

Dus basically een WK voor de goeie landen, en daarna een WK voor de slechte landen die niet goed genoeg waren om zich te kwalificeren. Niet vergeten dat we vanaf 2026 al met een zwakker WK-speelveld zitten omdat er nog eens 16 landen bijkomen omdat dat de enige manier was waarop Infantino zich kon laten verkiezen.
9 Afrikaanse landen ipv 5, 8 Aziatische landen ipv 4.5, sowieso 1 land uit Oceanie (dus basically altijd Nieuw Zeeland) en 6 landen uit Noord- en Midden Amerika ipv 3.5. Dat gaat een ongelooflijk snoozefest worden met matches tussen Nieuw Zeeland en Honduras, Oman vs Tanzania en Lebanon vs Jamaica.

De landen die aan dat tweede WK gaan meedoen, zouden dus nog slechter/saaier zijn dan de voorbeelden hier boven. Wat een verkrachting van het prestige dat dit toernooi had. Dat ze dan gewoon een soort van UEFA Cup maken waar die tweederangs-landen aan kunnen deelnemen en de top-4 daarvan mag naar het WK ofzo.

WAT IS ER TOCH AAN DE HAND MET HET VOETBAL DE LAATSTE TIJD?????????????

Bayat zal nog wel ergens een trainer in zijn zak hebben zitten, die hij kan slijten bij de Duivels, zeker? :unsure:

Conte en consoorten. Dat zijn trainers die overal aan de slag kunnen. Wat zouden die bij ons komen doen?

Het zal dan wel een Belg worden of een buitenlander van de tweede lijn.

Leye is vrij :unsure:

Waarschijnlijk is Kompany de eerste naam bij wie ze gaan informeren, want ´hij kent de groep´ :unsure:
Het voordeel van een Conte is: hij heeft niks en nu overnemen is in het midden van het seizoen. En zoals Joos zei: het is maar voor een jaar. Bekijk het als een sabatjaar voor Conte, iets speciaal.

Niet dat ik geloof dat ze hem zouden polsen en hij ja zou zeggen. Maar ik had de poging wel eens leuk gevonden.

Zolang het maar geen Preud'homme is.

Het voordeel van een Conte is: hij heeft niks en nu overnemen is in het midden van het seizoen. En zoals Joos zei: het is maar voor een jaar. Bekijk het als een sabatjaar voor Conte, iets speciaal.

Niet dat ik geloof dat ze hem zouden polsen en hij ja zou zeggen. Maar ik had de poging wel eens leuk gevonden.

Zolang het maar geen Preud'homme is.
Conte zal wel eerder naar Newcastle gaan lijkt me. Aangezien dat gerucht ook steeds vaker komt bovendrijven.

Ondanks de tegenkanting van Europa en Zuid Amerika blijft Infantino pushen voor een 2-jaarlijks WK. De nieuwe mogelijkheid de ze gaan onderzoeken is een 2-jaarlijks WK maar landen kunnen niet meedoen in consecutieve WK's. Dus als ge meedoet in 2026 kunt ge niet meedoen in 2028, etc.

Dus basically een WK voor de goeie landen, en daarna een WK voor de slechte landen die niet goed genoeg waren om zich te kwalificeren. Niet vergeten dat we vanaf 2026 al met een zwakker WK-speelveld zitten omdat er nog eens 16 landen bijkomen omdat dat de enige manier was waarop Infantino zich kon laten verkiezen.
9 Afrikaanse landen ipv 5, 8 Aziatische landen ipv 4.5, sowieso 1 land uit Oceanie (dus basically altijd Nieuw Zeeland) en 6 landen uit Noord- en Midden Amerika ipv 3.5. Dat gaat een ongelooflijk snoozefest worden met matches tussen Nieuw Zeeland en Honduras, Oman vs Tanzania en Lebanon vs Jamaica.

De landen die aan dat tweede WK gaan meedoen, zouden dus nog slechter/saaier zijn dan de voorbeelden hier boven. Wat een verkrachting van het prestige dat dit toernooi had. Dat ze dan gewoon een soort van UEFA Cup maken waar die tweederangs-landen aan kunnen deelnemen en de top-4 daarvan mag naar het WK ofzo.

WAT IS ER TOCH AAN DE HAND MET HET VOETBAL DE LAATSTE TIJD?????????????

Whut???? :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Tiago Craveiro, the general secretary of the Portuguese federation, proposed that FIFA explores the possibility of not allowing teams to compete in consecutive editions if it pushed ahead with biennial World Cups.

“I welcome as well the idea of Thiago to say, well, we need more participation and maybe there is a way of doing that by having two World Cups, but not with the same teams participating,” Infantino said. “I don’t know. This is something that the technical people will study, but this is certainly something that we have to look into.”

Als wij dan meedoen in het jaar dat Brazilië, Argentinië, Italië, Spanje, Frankrijk en (voor de zekerheid) Wales niet meedoen maken we wel kans op ne prijs!

"Hazard is 100% fit maar hij moet ook wedstrijdminuten maken. Hij is niet de speler die ritme zal opdoen op training, maar heeft matchen nodig. Die wedstrijdminuten zal hij bij ons krijgen."

Zo werkt het niet he Roberto, matchritme doe je niet op de bij de nationale ploeg, daar moet je je beste spelers opstellen :wtf:

Ik hoor van mijn vrienden dat ze volledig achter de selectie staan, maar ik heb duchtig met mijn ogen zitten rollen bij wat ik las in onze gedeelde WhatsApp-groep.

Wat is in godsnaam het nut van een Vanzeir op te roepen? Je hebt met Benteke, Origi en CDK voldoende alternatieven voor de spitsenpositie. Daarnaast heeft Theate ocharme enkele wedstrijdjes voor godbetert Bologna, ochottekes toch.

Het is toch veel nuttiger om die twee gewoon thuis te houden en de voorkeur te geven aan een Mangala en een Bornauw? Desnoods zelfs een Castro-Montes om eens op de linksbackpositie te testen? Tot slot is het nu misschien minder het geval, maar een De Laet, Heynen, Schoofs of Bongonda zal ook is goed lachen als ze zien dat enkele maanden degelijk spelen in 1A wordt beloond met een selectie. Want vorig seizoen zijn zij stelselmatig over het hoofd gezien.

Ik hoor van mijn vrienden dat ze volledig achter de selectie staan, maar ik heb duchtig met mijn ogen zitten rollen bij wat ik las in onze gedeelde WhatsApp-groep.

Wat is in godsnaam het nut van een Vanzeir op te roepen? Je hebt met Benteke, Origi en CDK voldoende alternatieven voor de spitsenpositie. Daarnaast heeft Theate ocharme enkele wedstrijdjes voor godbetert Bologna, ochottekes toch.

Het is toch veel nuttiger om die twee gewoon thuis te houden en de voorkeur te geven aan een Mangala en een Bornauw? Desnoods zelfs een Castro-Montes om eens op de linksbackpositie te testen? Tot slot is het nu misschien minder het geval, maar een De Laet, Heynen, Schoofs of Bongonda zal ook is goed lachen als ze zien dat enkele maanden degelijk spelen in 1A wordt beloond met een selectie. Want vorig seizoen zijn zij stelselmatig over het hoofd gezien.
Dat is toch niets anders dan CDK en benteke oproepen toen lukaku en bats er was.

Indien beiden toen waren uitgeweest zou een bongonda of zo ook wel zijn kans gehad hebben.

Al wil dat nog niet zeggen dat die ook effectief gaan spelen hé. Wel een goed ding voor union om misschien vanzeir voor een deftige prijs (10 - 20 miljoen) te verkopen volgend jaar of het jaar erop...

Theate heeft stilletjes aan een basisplaats bij Bologna en Bornauw is ze blijkbaar kwijt. Daarnaast is Mangala geen spits noch een CV (als ik het goed heb). Dat is een beetje appelen met peren vergelijken.

Ik begrijp ook niet wat er mis is met Bologna. Dat is geen topploeg, maar is dat een vereiste dan? Het is niet dat er nog veel CV's bij topploegen zitten. Zeker niet als ge Stuttgart dan geen probleem vindt.

Januzaj is nu ook gewoon niet beter dan bij zijn debuutseizoen voor United. Die jongen komt er nooit meer bovenop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan