De Rode Duivels | de laatste rechte lijn naar het WK2022 in Qatar (20/11-18/12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat gebleit achter CDK begint vermoeiend te worden , Marcske krijgt daar ook ne stijve van .... elk interview moet dien naam is vallen lol
CDK zen kwaliteiten zijn ok maar maak er dan ook ni zo'n commotie van .
Ge snapt toch hoe media en bij uitbreiding fora werken?

Voor de rest akkoord met uw analyse over Bats en Saelemaekers. Maar toch zie je dat Bats iets extra heeft. Heb vooral de indruk dat hij teveel wil forceren, geef hem wat vista om de bal op het juiste moment af te geven en je hebt een zeer waardevolle spits..

Saelemaekers bewijst gewoon dat hij altijd mee moest zijn naar EK ipv bijvoorbeeld een Chadli.

Laatst bewerkt:
Als het maar voor kernvulling is kunt ge beter kloefkappers als Cobbaut en dergelijke oproepen.

Die jongens zijn duidelijk met voorbedachte rade der bij gehaald he, ge gaat me niet vertellen dat de heren die die vermoeiende reis niet meegemaakt hebben dat niet al op voorhand beslist hadden met toestemming van Bobby.

Als ge hun 2 van de beloften bij u haalt om alleen maar zo'n vermoeiende kut reis mee te maken en lekker op het bankie te zitten terwijl ze dit weekend competitie moeten spelen zijt ge een respectloze dwaas als bondscoach, zowel naar u spelers als naar die clubs toe.
Dus binnenkort reizen met de starters en de wissels? Of is het alleen respectloos als het om beloften gaat? Als het 3-0 was waren de wissels misschien helemaal anders geweest. Voor hetzelfde geld slaagt Hazard zijn voet om bij het uitstappen van het vliegtuig en moet de charles wel invallen.

Lijkt mij nochtans geen slechte zaak om er jonge gasten waar toekomst in wordt gezien, er al vroeg bij te nemen. Een CDK gaat daar op lange termijn volgens mij wel vruchten van plukken om nu al bij de groep te zitten.

Zie maar hoe makkelijk Tielemans en Doku uiteindelijk ingespeeld raakten nadat ze werden opgeroepen zonder veel speelminuten. Maar toch vruchten plukten van met de ploeg te trainen.

Brol als Cobbaut meenemen heeft volgens mij geen enkel nut.

Neen... ge neemt als coach zijnde altijd de spelers mee die er het dichtst bij zijn.
Ah daarom dat Chadli meegenomen werd naar het EK.

Volgens sommigen hier mogen de talenten van hun club enkel opgeroepen worden als het een leuke/korte trip is, de tegenstander aantrekkelijk & ze speelminuten moeten krijgen. Anders moeten ze bij hun club blijven. Wat is dat voor zever.
FYI, ook Hazard moest 30 minuten invallen in zo'n kutmatch hé en 12u vliegen. Die kerel moet nog 2u verder naar Madrid vliegen van Brussel.
Het zijn professionals die het hoogste ambiëren, dan is zo'n vlucht echt niet de grootste ramp.
Talenten moeten worden opgeroepen als ze dat verdienen, maar spelers oproepen voor een 3luik tegen zwakke tegenstanders en dan spelers hebben die geen enkele speelminuut krijgen is gewoon belachelijk, als die er dan toch zo dicht bijstaan geef ze die speelminuten tegen een tegenstander die het niveau van de gemiddelde ploeg uit de pintjesliga niet overstijgt. Gebruikt ge ze niet hoeft ge ze echt niet bij de beloften weg te gaan halen voor niks.

Neen... ge neemt als coach zijnde altijd de spelers mee die er het dichtst bij zijn.

Volgens sommigen hier mogen de talenten van hun club enkel opgeroepen worden als het een leuke/korte trip is, de tegenstander aantrekkelijk & ze speelminuten moeten krijgen. Anders moeten ze bij hun club blijven. Wat is dat voor zever.
FYI, ook Hazard moest 30 minuten invallen in zo'n kutmatch hé en 12u vliegen. Die kerel moet nog 2u verder naar Madrid vliegen van Brussel.
Het zijn professionals die het hoogste ambiëren, dan is zo'n vlucht echt niet de grootste ramp.

Alle zuid amerikanen, afrikanen & aziaten doen deze trips op maandelijkse basis voor hun nationale teams. En nu ochottekes moeten we het ene keer doen en zijn ze hier aant klagen en aant zagen.
Viola , volledig mee eens .
Volgens mij heeft VTM nog aandelen van Club Brugge ( Degrijze heeft er alleszins nog )
Gisteren de discussie Tielemans/Vanaken nog is oprakelen voor den 200 ste keer ….
Vanaken was top maar speelde niet op de plek van Tielemans hè …

Viola , volledig mee eens .
Volgens mij heeft VTM nog aandelen van Club Brugge ( Degrijze heeft er alleszins nog )
Gisteren de discussie Tielemans/Vanaken nog is oprakelen voor den 200 ste keer ….
Vanaken was top maar speelde niet op de plek van Tielemans hè …
Was de beursgang niet afgeblazen? :tongue:

Dus binnenkort reizen met de starters en de wissels? Of is het alleen respectloos als het om beloften gaat? Als het 3-0 was waren de wissels misschien helemaal anders geweest. Voor hetzelfde geld slaagt Hazard zijn voet om bij het uitstappen van het vliegtuig en moet de charles wel invallen.
Ja maar zo kan ik ook beginnen e.

Als die jongens gespeeld hadden was het mss wel 3-0. Als als als. Als mijn kat blafte was het een hond.

Ah daarom dat Chadli meegenomen werd naar het EK.

Je moet wel eerlijk zijn hé, toen chadli ingevallen was tijdens het EK kwam daar nog quasi 1 van de beste kansen uit voort die we toen gehad hebben tegen Italië. Gewoon pech dat den lukaku toen net er niet aankon. In 9/10 andere keren had die die er ingebuffeld.

We hebben toen de verdomde pech gehad dat hij 5 minuten later al geblesseerd was.

Ik vind nu niet dat wij een gastje van 19 indien we beter materiaal in de ploeg hebben daar nu gewoon zomaar moeten indroppen. Laat die al aansluiten met de groep, en de voorbereidingen meemaken. Dat is ook al immens nuttig voor zijn ontplooing.
En als we 3-0 of 5-0 hadden voorgestaan, dat je ze dan wat experimenteert, bwa ja. Maar toch niet wanneer je ocharme 1-0 voorstond en er al een paar hete standjes voor de goal waren geweest. CDK is gene hazard, debruyne of lukaku hé. Heck zelfs als we nu de 19jarige lukaku op de bank hadden zitten, dan betwijfel ik echt of we die zomaar even in onze ploeg zouden gedropt hebben.

De kritiek zou oorverdovend geweest zijn indien we dan die match zouden verloren hebben. Wat voor een flutcoach den bobby dan wel niet geweest was.

Stel u voor da ge hem dropt en het word 1-1 dan kan half België weer zagen . Volgens mij moete ne CDK droppen las het niet meer hoeft .u weet wel mathematische
Nee, dat wordt het niet. Eerder 2-0.
Als je tegen godbetert Wit-Rusland zelfs niet durft experimenteren met jongeren :laugh:

Het had volgens mij geen enkel zin om Martinez zijn contract te verlengen, eerder schrik om geen vervanger te vinden.

Als je tegen godbetert Wit-Rusland zelfs niet durft experimenteren met jongeren :laugh:

Het had volgens mij geen enkel zin om Martinez zijn contract te verlengen, eerder schrik om geen vervanger te vinden.
Ah juist ….let me guess wie er had gescoord 😂

Ah juist ….let me guess wie er had gescoord 😂
Wie er zelfs scoort doet er zelfs helemaal niet toe. Wie weet was het zelfs Casteels. Mijn punt gaat zelfs niet over CDK itt wat jij denkt. Maar wel over een bondscoach die tegen zo'n ploeg dat niet eens kan of wil.

Het wàs al een experimentele ploeg (behalve de verdediging, maar de keeper was wel nieuw). Niet meteen met de jongste jongeren, maar wel een experimentele ploeg. Het was ook geen oefenmatch dus als we punten lieten liggen was het echt wel vervelend geweest. Dus wat is je punt? Waarom moet er per se een 19-jarige instaan uit de jupkesleague?

Wie er zelfs scoort doet er zelfs helemaal niet toe. Wie weet was het zelfs Casteels. Mijn punt gaat zelfs niet over CDK itt wat jij denkt. Maar wel over een bondscoach die tegen zo'n ploeg dat niet eens kan of wil.
Buiten Tielemans , Toby , Hazard en Castagne was niemand op het veld van zijn Typeploeg als iedereen fit is en sommige willen dan nog is wa jeugd voor de leeuwen gooien ..ok dan .
ALS er dan iemand is zou moeten spelen ist toch wel iemand in de verdediging , slechter kan ni

Het wàs al een experimentele ploeg (behalve de verdediging, maar de keeper was wel nieuw). Niet meteen met de jongste jongeren, maar wel een experimentele ploeg. Het was ook geen oefenmatch dus als we punten lieten liggen was het echt wel vervelend geweest. Dus wat is je punt? Waarom moet er per se een 19-jarige instaan uit de jupkesleague?
:lol: really?

Ik citeer zijn persconferentie voor de ultieme verklaring:
"The players that haven't played now, they go home wanting to play. That's what we need to create: players that are ready rather than players that get shocked when they get an opportunity."

Ervoor was er ook nog iets van "dat we mathematisch nog niet zeker zijn van kwalificatie" en "dat het een gigantisch resultaat voor ons was dat Wales twee punten liet liggen." Toen heb ik die beuzelaar zijn kletskoek afgezet, ook al interesseert het me nu niet of Yari en Charles naar Rusland moeten reizen om niet te spelen. Maar niet met die apekool als verklaring, godverdomme. Kaal, prietpraat en eendimensionale coaching? Als die maar geen cafés opendoet binnen twee jaar.

Ik citeer zijn persconferentie voor de ultieme verklaring:
"The players that haven't played now, they go home wanting to play. That's what we need to create: players that are ready rather than players that get shocked when they get an opportunity."

Ervoor was er ook nog iets van "dat we mathematisch nog niet zeker zijn van kwalificatie" en "dat het een gigantisch resultaat voor ons was dat Wales twee punten liet liggen." Toen heb ik die beuzelaar zijn kletskoek afgezet, ook al interesseert het me nu niet of Yari en Charles naar Rusland moeten reizen om niet te spelen. Maar niet met die apekool als verklaring, godverdomme. Kaal, prietpraat en eendimensionale coaching? Als die maar geen cafés opendoet binnen twee jaar.
Tell me , wat zou dan in u ogen de ideale uitleg zijn ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan