515

Well-known member
Kristof en Eline bespreken alles wat er te bespreken valt over de serie "het Eiland" (2004 - 2005) Soms komt ook eens iemand van de cast en crew langs.
 
Iemand die deze al geluisterd heeft en zijn/haar mening wilt delen?
Ik ga er mee beginnen en ben fan van Het Eiland dus hoop dat het een meevaller is.
 
Iemand die deze al geluisterd heeft en zijn/haar mening wilt delen?
Ik ga er mee beginnen en ben fan van Het Eiland dus hoop dat het een meevaller is.
Ken het niet, momenteel ook te weinig tijd om het erbij te pakken. Maar het klinkt wel goed
 
Iemand die deze al geluisterd heeft en zijn/haar mening wilt delen?
Ik ga er mee beginnen en ben fan van Het Eiland dus hoop dat het een meevaller is.

De eerste afleveringen waren nog zonder Eline, en met een man, die ik nogal irritant vond. Maar is wel een ok podcast imo , toch als je fan bent van het eiland of In de Gloria.. De afleveringen met gasten vond ik wel heel interessant. Zeker die met Jan Eelen, Frank Focketeyn, Bruno Vanden Broeck en Tania Van de Sande. De laatste met Hans Zimmer moet ik nog luisteren. Er zat ook eens een figurante die ik nogal storend vond.

Ik zou beginnen met de afleveringen met de acteurs mocht hier iemand twijfelen of het wel de moeite is.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Recent mee begonnen en zit ondertussen aan aflevering 8.
Als je fan bent of was van het Eiland zul je je er wel mee amuseren.
Het nerd gehalte ligt wel erg hoog want er worden details besproken waar ik nog nooit had bij stil gestaan.
Maar het geeft een extra dimensie aan de legendarische reeks.
 
Ik vind het echt goed, maar ik zou aanraden om de eerste x afleveringen te skippen en in te pikken vanaf dat het de combo Kristof & Eline is. Die combinatie werkt :)
 
Ik vind het echt goed, maar ik zou aanraden om de eerste x afleveringen te skippen en in te pikken vanaf dat het de combo Kristof & Eline is. Die combinatie werkt :)

Vind die Eline persoonlijk toch niet zo tof om naar te luisteren. Klopt het dat ze er mee stopt? Of was dat een moppekken?
 
Aflevering met Opbrouck was heel interessant, nieuwe co host vind ik persoonlijk ook aangenamer dan die oude. Snapt het ook allemaal precies wat beter ondanks haar leeftijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan