VTM De Pfaffs

Sorry maar moet je daarom uw villa verkopen? Ik zie de link niet. Of wouden ze gewoon een klein appartement dat je weinig moet kuisen? Dat kan wel natuurlijk
 
Sorry maar moet je daarom uw villa verkopen? Ik zie de link niet. Of wouden ze gewoon een klein appartement dat je weinig moet kuisen? Dat kan wel natuurlijk

Hun nieuwe villa dat ze hebben gekocht stond ook al terug te koop in 2017 ofzo en dat was nu ook niet direct klein te noemen.

DA9-EBAE4-9-A64-49-CA-BC71-F3-C4179631-B2.jpg


Ik denk dat ze nu ergens in app wonen, of alleszins een kleinere woning waar alles op het glv was, Carmen kan geen trappen meer doen blijkbaar.
 
Sorry maar moet je daarom uw villa verkopen? Ik zie de link niet. Of wouden ze gewoon een klein appartement dat je weinig moet kuisen? Dat kan wel natuurlijk
Bepaalde huizen zijn hier beter op afgestemd.
Misschien verplaatst ze zich deeltijds in een rolstoel in huis en dan kan je je misschien beter verplaatsen in een huis met brede gangen en deuren, waar je overal doorkan…
 
Niet zeker of die nieuwe villa zoveel kleiner is, maar in de oude villa woonden 4 koppels, nu blijven enkel de ouders over, dan is de ruimte misschien wel wat overkill ja.
 
JM die in elke aflevering tegen ‘de gewone man’ zegt dat hij ook van simpele komaf is en weet wat werken is 🤓

Die mens kan nu eigenlijk niks zelf. Of het nu gaat over een lamp indraaien, de weg zoeken met de auto of een pannenkoek opwarmen in een pan. Enigste waar hij uitblinkt is geven van te lange toespraken waarin hij onduidelijke filosofische uitspraken en levenslessen combineert.
bwa, in een doel staan om ballen te vangen kon hij toch redelijk goed. Voor de rest moet die mens ook niet meer aandacht zoeken of krijgen... Het is een goede sportman geweest. Geen goede zakenman laat staan een capabele mediafiguur.
 
Als ge ziet van waar hij komt, simpel kermisvolk in woonwagens en ziet wat hij op sportief vlak heeft gepresteerd weet hem zeker wat werken en oppoffering is.

Maar hij is idd een beetje sociaal gehandicapt in mijn ogen.
 
Dan ontmoet je eens een wereldster…

Sam Gooris: Say hello to your wife from me…
Phil Collins: Ehhh…Ex-wife

!!!!
 
Je me demandes si les enfants de Debbie et Nicolas sont bilingue maintenant, vu que Nicolas a toujours parlé français avec eux pendant leur jeunesse ..?
 
Terug
Bovenaan