De niet-inclusieve, gender onvriendelijke, en nog een paar andere fancy termen-thread

Haha, amai, ja, het is toch iets he. Die LGBTQI... Wat voor letters gaan ze nog allemaal uitvinden, haha... Achja, ik vind dat allemaal ok hoor, maar ze moeten toch niet overdrijven. Allez, salut hé!
 
Ik denk nie da ze nieuwe letters gaan uitvinden :unsure:
Wacht maar tot al die buitenlanders hier hun eigen letters willen gebruiken in plaats van zich aan de onze aan te passen. Dan gaat het hier zwart zien van de C-cedilles en de eszetten. Als je al bedenkingen hebt over de lgbtqi-beweging, wil je zelfs niet weten met voor sodomie de lgẞt§ç beweging zich bezighoudt.
Want goeie ouwe degelijke Vlaamse, Romeinse letters zijn te min voor dat volk.
 
Alé vooruit dan, agreed!!!!
Haha, amai, ja, het is toch iets he. Die LGBTQI... Wat voor letters gaan ze nog allemaal uitvinden, haha... Achja, ik vind dat allemaal ok hoor, maar ze moeten toch niet overdrijven. Allez, salut hé!

Ja voilà eh, wa moe ne mens nog tegenwoordig met al die toestanden denken, ik begrijp zelf ni wa ik in de titel heb gezet dusja, tgaat er wat over, ni?
 
Ja he, tgaat er toch wat over tegenwoordig.
Ik ben gewoon van mening dat ge tegen iedereen onvriendelijk moet zijn, en zoiezo als niet inclusief moet beschouwen: gay queer straight ditte en datte en wat nog, of iemand zijn geaardheid of identiteit er nu ietske toe doet, al de rest is dikken bullshit

Voilà, mijne linkse gay kant heeft gesproken, stick that in your pipe and smoke it :unsure:
 
Ik ben gewoon van mening dat ge tegen iedereen onvriendelijk moet zijn, en zoiezo als niet inclusief moet beschouwen: gay queer straight ditte en datte en wat nog, of iemand zijn geaardheid of identiteit er nu ietske toe doet, al de rest is dikken bullshit

Voilà, mijne linkse gay kant heeft gesproken, stick that in your pipe and smoke it :unsure:
ik weet niet wat al die hippe engelse termen zijn is dat nu zo moeilijk een beetje vlaams te klappen
 
Terug
Bovenaan