Party/Festival De Mia’s

Die Mia's zijn toch totaal irrelevant. Ik ben blij dat ik van 95% van die winnaars in het afgelopen jaar geen seconde muziek gehoord heb, bah.

Haar Tiny desk set gezien? Pure wereldklasse.

Had er nog nooit van gehoord (totaal niet mijn genre).
Op youtube eerst eens 2 nummers beluisterd (album versie): overproduced crap.

Blij dat ge hier schrijft dat ze een tiny desk gedaan heeft: dat klinkt al pakken beter. Nog altijd verre van mijn ding, maar bon, ze is in haar genre wel aan het doorbreken inderdaad. Sterke Stromae vibes (ook totaal niet mijn ding).

Hier:
(die bassist komt mij mega bekend over trouwens, maar zou niet weten van waar of wat)
 
Die Mia's zijn toch totaal irrelevant. Ik ben blij dat ik van 95% van die winnaars in het afgelopen jaar geen seconde muziek gehoord heb, bah.



Had er nog nooit van gehoord (totaal niet mijn genre).
Op youtube eerst eens 2 nummers beluisterd (album versie): overproduced crap.

Blij dat ge hier schrijft dat ze een tiny desk gedaan heeft: dat klinkt al pakken beter. Nog altijd verre van mijn ding, maar bon, ze is in haar genre wel aan het doorbreken inderdaad. Sterke Stromae vibes (ook totaal niet mijn ding).

Hier:
(die bassist komt mij mega bekend over trouwens, maar zou niet weten van waar of wat)

Lous & The Yakuza aan het ontdekken… toch wel stukken beter dan Stromae (wat ook totaal mijn ding niet is).
Die jazz akkoordjes ertussen bij Lous & The Yakuza maakt het al sowieso interessanter,,,
 
De MIA's zijn nooit relevant geweest, is gewoon een "ons kent ons"-feestje waarbij eenieder beurtelings voorovergebukt wordt om veren in de anus gepropt te krijgen. Niet meer dan holle promo om steeds weer dezelfde muziek door de strot geramd te zien worden, onder het mom van "jamaarja, die zijn wel goed hé, want ze hebben ne MIA gewonnen".
 
Terug
Bovenaan