Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je al goed mogen zoeken om zo een model te vindenDe 150pk is toch net dat tikkeltje te licht hoor. De 190pk dat is de motorisatie die je wilt.

Het was eigenlijk een beetje een sarcastische commentGa je al goed mogen zoeken om zo een model te vinden![]()
of pk's genoeg is is echt een super subjectieve mening.Het probleem is niet zozeer dat de 116pk te weinig is, want de A3 geraakt daar ook tot 130km/h mee.Het was eigenlijk een beetje een sarcastische commentof pk's genoeg is is echt een super subjectieve mening.
Het hangt er allemaal van af hoe defensief je wilt rijden en hoeveel geld je er voor over hebt voor de hogere pk's te betalen.
Met een 66pk wagentje ga je serieus moeten rekening houden met de rest van het verkeer op de autostrade omdat het vermogen om te reageren op situaties in die auto zeer laag is, je moet al ruim op voorhand je acties bedenken en kijken of het haalbaar is.
Met een 90pk is deze noodzaak er al veel minder, ik heb lang genoeg met een 90pk wagen gereden en ook op de autostrade kan die nog steeds vlot genoeg inhalen en dergelijke.
Ga je naar 115pk, 150pk, 190pk, 700pk, ... dan wordt die noodzaak steeds kleiner omdat de reactie- en beweegsnelheid van de auto gewoon steeds sneller wordt.
Persoonlijk vind ik 66pk te weinig, als je op een oprit van de autostrade zit en het verkeer is druk en rijdt vlot door, dan wilt het wel eens een uitdaging worden om daar veilig en zonder anderen te hinderen te kunnen invoegen.
Met 90pk en plankgas geraak je normaal altijd op goede snelheid, of je moet al een voorligger hebben die het voor jou verpest.
Ik spreek hier wel over auto's in de hatchback klasse qua formaat en gewicht. Een veel zwaardere auto met 90pk is dan weer een ander verhaal zou ik denken, nog geen ervaring daarmee.
Als ik dat lees ben ik heel tevreden met mijn verbruik.2.0 CNG/benzine, automaat, korte afstanden, staat altijd in sport.
Is dat normaal, een verbruik van 13l/100km?
Mijne focus was een 1.6 benzine en had een verbruik van 12,6l/100km, dus ik denk dat die 13l wel meevalt?
Ja maar wordt omgerekend.CNG heeft een lagere energiewaarde dan benzine dacht ik? Maar reken je normaal niet in kg ipv in liter bij CNG?
Amai, nice!Als ik dat lees ben ik heel tevreden met mijn verbruik.
1.6 benzine 205pk, verbruik 7,2 liter/100km (gemiddelde over 55.000 km)
Renault Megane GT GrandtourAmai, nice!
Welke wagen? Alé, en ik met nen 2.0 CNG/benzine maar 170 pk (enkel bezine = 190 pk).
Garagist zegt wel dat automaat meer verbruikt.
Nu, ik rij niet echt zuinig ook. Maar vind het allemaal wel interessant, vandaar de vraag.
13l is wel redelijk veel. Mijnen S3 verbruikt zelfs minder, zit gemiddeld aan 10-11l. Als ik rustig rij kan ik die tot 8l krijgen (maar das niet simpel, omdat de neiging om wat gas te geven er altijd wel is (als het kan)).2.0 CNG/benzine, automaat, korte afstanden, staat altijd in sport.
Mijne focus was een 1.6 benzine en had een verbruik van 12,6l/100km, dus ik denk dat die 13l wel meevalt?
Da's wel erg veel vind ik. Ik rij gelijk een varken met een gechipte GTI DSG, da's een 2.0 TSI - ik kom gemiddeld aan 10 liter, ook korte afstanden.2.0 CNG/benzine, automaat, korte afstanden, staat altijd in sport.
Zit je niet met een lek?2.0 CNG/benzine, automaat, korte afstanden, staat altijd in sport.
Je moet er de betrouwbaarste tussen proberen uit te zoeken.Waar is de beste plaats om uw wagen te verkopen?
ik heb zonet mijn opel astra van 2009, op autoscout gezet.
en mijnen telefoon ontplofte gewoon onmiddellijk. opzich goed nieuws, moest ik die mensen verstaan, maar het waren duitse & albanese nummers. dus ik heb mijn zoekertje maar weer direct verwijderd.
mensen bellen & sturen mij dat ze 2000€ of meer willen geven terwijl ik maar 1750€ vraag.
Ik vind het allemaal zeer vreemd en onbetrouwbaar.
zijn wagens nu nog zoveel waard of wat willen die mensen allemaal (ik zou er mee praten maar ze zijn zo moeilijk verstaanbaar dat ik er geen zin in heb)
13l is wel redelijk veel. Mijnen S3 verbruikt zelfs minder, zit gemiddeld aan 10-11l. Als ik rustig rij kan ik die tot 8l krijgen (maar das niet simpel, omdat de neiging om wat gas te geven er altijd wel is (als het kan)).
Da's wel erg veel vind ik. Ik rij gelijk een varken met een gechipte GTI DSG, da's een 2.0 TSI - ik kom gemiddeld aan 10 liter, ook korte afstanden.
Zit je niet met een lek?
Want 13l is echt wel veel te veel.
7,2 liter/100km. Ik had dus effectief verkeerd gekeken.Wordt vervolgd.