lookoutordie
Member
Wat zijn dan zo een zaken die specifiek trekhaken plaatsen? Liefst in de buurt van Limburg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er vanaf hoeveel sneller de slijtage is en hoeveel er effectief weg gesleten is. Als het abnormaal is zou ik toch de uitlijning laten nakijken.Begin dit jaar toen ik op onderhoud ging zeiden ze in de garage dat ik mij geen zorgen moest maken, dat dat wel normaal was dat de binnenkant iets sneller slijt dan de buitenkant omwille van dat camber.
Ik zit of zat nu ook niet elke week de binnenkant van mijn banden te bekijken, maar begin dit jaar moest de auto op onderhoud gaan en de week ervoor keek ik mijn banden eens na en toen zag ik dat de binnenkant van de voorbanden (zo'n 1 tot 1,5 cm) kletskop was. De rest van het oppervlak van de voorbanden had toen nog wel wat over, nu zitten ze bijna op het minimum.Hangt er vanaf hoeveel sneller de slijtage is en hoeveel er effectief weg gesleten is. Als het abnormaal is zou ik toch de uitlijning laten nakijken.

Hij heeft het toch niet over Android Auto?!Android Auto werkt niet wireless bij oudere toestellen, dus ook niet via bluetooth.
Ik dacht dat het er over ging dat de Waze niet werkt via bluetooth, vandaarHij heeft het toch niet over Android Auto?!
Enkel dat wanneer hij zijn phone met de wagen connecteert via BT en muziek afspeelt dat hij wel al zijn meldingen doorkrijgt.
Kan ook een instelling zijn van je radio of gewoon een beperking van je radio.
Bij mijn Audi van 2014 krijg ik wel gewoon alle meldingen door zolang ik mijn phone via BT met mijn wagen connecteer, zelfs als ik gewoon radio afspeel.

Nee dat klopt.Ik ga het hier eens zetten want ik zit met een klein probleempje. Het moet ergens een instelling ofzo zijn waar ik over kijk maar ik heb mij al suf gezocht naar de oplossing.
Ik rijd met een seat Altea XL. Bouwjaar 2015, van de laatste modellen die gemaakt zijn. Bluetooth kan ik mijn telefoon verbinden met de auto, ik kan telefoneren, oproepen ontvangen allemaal zonder problemen.
Als ik navigatie opzet op telefoon (maps, waze, ...) dan krijg ik de instructies niet door als ik de radio op bluetooth zet. Ook heb ik op medische reden een app die met een sensor op mijn lichaam verbonden is en een alarm op mijn gsm geeft als dat te laag of te hoge waarden geeft. Maar ook die alarmen zijn niet meer hoorbaar de moment dat de telefoon met bluetooth verbonden is. Dat is natuurlijk ambetant tijdens het autorijden.
Het rare is als ik dan Spotify opzet dan maakt het allemaal niet meer uit. Dan krijg ik de instructies van de navigatie en die alarmen wel gewoon door. Dus het moet ergens een instelling op mijn telefoon zijn die fout staat. Iemand een idee waar ik het moet zoeken? Ik wil ook niet altijd Spotify moeten opzetten om die instructies/alarmen door te krijgen. Wil ook wel eens beetje stilte in de auto
Edit: gaat over een android telefoon.
Ja ik kies in mijn wagen BT als externe source. Maar dat doet dus niets. Geen gps aanwijzingen of andere meldingen, ik zou verwachten dat hij dat geluid dan ook gewoon afspeelt. Het is pas de moment dat ik op telefoon zelf ook Spotify aanzet dat ik in een keer al de rest er ook bij krijg.Nee dat klopt.
Het geluid van uw smartphone wordt via BT doorgeschakeld, maar als jij niet selecteert in je wagen dat je muziek wilt afspelen dan hoor je niks.
Je kan de muziek van spotify ook op pauze zetten dan zou het normaal wel stil moeten zijn maar krijg je wel nog de meldingen.
Ja dat is een limitatie van het systeem je moet effectief de source via Bluetooth zetten.Ja ik kies in mijn wagen BT als externe source. Maar dat doet dus niets. Geen gps aanwijzingen of andere meldingen, ik zou verwachten dat hij dat geluid dan ook gewoon afspeelt. Het is pas de moment dat ik op telefoon zelf ook Spotify aanzet dat ik in een keer al de rest er ook bij krijg.
Jij hebt vast ook al u gsm aan hondaconnect proberen te connecteren??Ik dacht dat het er over ging dat de Waze niet werkt via bluetooth, vandaar![]()
Nee, gewoon via Android Auto. Werkt perfect.Jij hebt vast ook al u gsm aan hondaconnect proberen te connecteren??
Waze krijg ik via het verborgen menu en uitschakekelen vsp sensor op mijn scherm via de hdmi connector.
Maar het geluid v waze gaat enkel op de telefoon,jij per ongeluk iets van gevonden?
Jawel, Android Auto en Apple CarPlay. Ik heb een FK7 hé.Infotainment heeft toch geen android auto?
Ik heb ook een iphone dus ja
GPS werkt zonder internet, maar google maps heeft natuurlijk internet nodig. Je kan met google maps wel op voorhand je route al laten berekenen. Met google maps kan je trouwens ook mappen op voorhand downloaden: https://support.google.com/maps/answer/6291838?hl=nl&co=GENIE.Platform=AndroidToch is hier vragen, want merk dat er sommigen gewend zijn met werken met Carplay. Twee weken geleden tijdens onze vakantie hadden we een panne met onze wagen en kregen we een Ford Fiesta als vervangwagen. Deze wagen had geen gps aan boord, maar had op dat moment uitgevogeld dat ik men iPhone bedraad kon connecteren en hupsake, we hadden gps.
Dit werkte perfect in België, tot we dicht tegen de grens kwamen van Frankrijk, toen was men gps spoorloos verdwenen. Dus ga ik er van uit dat je steeds online moet zijn, indien je via Carplay gps wenst ? Wat me ook opviel is, dat de iPhone zeer warm wordt door gebruik van de gps.
Nu heb ik eens gekeken in de App Store en kon ik bijvoorbeeld TomTom terugvinden, bij deze app zou je ook het land kunnen downloaden.
Heeft er iemand ervaring met TomTom ? Kan je deze app perfect offline gebruiken en hoe zit het met de warmtestraling van je gsm ? Is deze minder warm, door het offline te gebruiken ?