De jaren 0

Nog steeds beter dan alles van Jan Fabre.



"Ik wil mensen doen nadenken over de consumptiemaatschappij. Voedselverspilling is een reëel probleem. Als ik deze plak op voorwerpen, worden deze voedingsmiddelen teminste niet verspild.", aldus Fabre terwijl hij kaas plakt op de muur.

"Ik wil mensen doen nadenken over de problematiek in de Derde Wereld.Er sterven 10000 kinderen in Afrika gedurende de tijd die een kat in de lucht doorbrengt, nadat ik deze heb omhooggegooid.", zegt Fabre terwijl hij trekt aan een hond zijn staart.


Plotsklaps valt er een kat op Fabre zijn hoofd. BAF. Wat een harde klap. Heeft Fabre het licht gezien?

"Wat indien ik 500 cavia's insmeer met confituur en deze loslaat op de Meir?"
 
Laatst bewerkt:
Dit klopt maar deels.

Ik wil dus mega graag de St. Hubertusberg sinterklaassketch uit 2003 (Lest Best) posten die vroeger op het officiele Jiskefet youtube kanaal stond. Maar nu heeft Jeff Bezos dat toch wel opgekocht zeker en is dat kanaal bijna leeggehaald. Ik zal dan maar die andere Jiskefet sinterklaassketch posten, die echter niet uit de jaren 0 komt.


 
Al die losers die nu ineens weer een leven hebben en niet met mij willen spammen op dit BG forum, fuck you.

@KO @Lt. ZweedVoet @Nahrtent

@Tonerider is ook stil, maar dat vind ik dan weer niet erg.

Besef maar goed dat het binnen 1 maand weer prijs gaat zijn, want de Britse en de Indische variant hebben al baby's gemaakt in Vietnam. En die gaat dan weer baby's maken met de Braziliaanse & Argentijnse variant.

Dus eet die slecht gemarineerde rib van de Renmans en drink die goedkope wijn van de Colruyt, doe het!!

Binnen 1 maand kunnen we weer lockdownen en wc-papier inslaan.

Bedankt alvast, bende hysterische egoïstische, ziekteverwekkende hippies.

Ik zal het nog eens zeggen: 1 maand.
 
Dan nog die stomme voetbal.

Kevin de autist, allez Kevin de autisme spectrum stoornislijder tegen Chelsea, die effectief geen enkele toffe peer in hun ploeg hebben. Geen toffe peer, maar nog erger: geen hatelijke peer. Vroeger had ge nog John Terry, een kerel die ge met passie haatte. Nu heeft Chelsea zelfs dat niet. Ja, ik ben wel fan van Pulisic, maar voorts is het toch maar een platte tweede finalist, vind ik. En dan City met wondertrainer Pep, wondertrainer Pep die elk jaar 200 miljoen euro krijgt om slechte verdedigers te kopen om dan jaarlijks op zijn kas te krijgen van counterploegen(behalve Liverpool) in de CL. Jaja, zo is het niet moeilijk om eens één keer in de finale te geraken :S:S:S 200 miljoen per jaar!!! :S
Twee artificiële topploegen met vies vuil smeergeld uit Rusland & Saudi-Arabië en daar moeten wij het als westerse, verlichte Europeanen mee doen, schandalig is het. Gelukkig geen PSG of Real Madrid, da's al iets zeker? Wanneer ploegen die vies oliegeld krijgen weerhouden van het Europese toneel?

Ik hoop dat we volgend jaar een Liverpool - Bayern München in de CL-finale krijgen. Zou dat niet geen mooiere affiche zijjn en dan 6-6 en 30 penalties trappen en doe dan toch maar Liverpool die wint.
 
Hehe. Soms lees ik die posts van @Forumgebruiker en denk ik: Is het enkel forumgebruik, of gebruikt ie ook nog wel eens iets anders?
Hij wilt zijn mening ventileren...

Hij is nogal gevoelig als mensen hem niet schatten naar zijn waarde

Enja hij speelt ook veel fifa, waardoor de mensen denken dat hij geen mening heeft, arme stakker
 
Terug
Bovenaan