De hiphop-thread

Blijkbaar toeren ze met LP :puke:

Clipse heeft in de VS meer voeling met Jan Met de Pet maar hier bij ons is er volgens mij geen enkele LP dan die ooit al eens iets bewust van Clipse heeft opgezet.

Je bedoelt dat geen enkele fan van LP al eens iets bewust van Clipse heeft opgezet?
Want anders ben ik wel de eerste. Voor LP tickets gekocht voor parklife. En nu heel blij dat ZG en Clipse ook te zien zullen zijn.

IMG_2883.jpeg

22 april Atmosphere in Antwerpen!!!

Asap Rocky in de ING Arena, stelt die live iets voor?
(aka niet zoals veel van zijn generatie, beetje meedoen met een veel te luide backing track waarin je dan nu en dan keer een woordje placeert)

Niet dat ik veel waarde hecht aan de Grammy's maar hoe Let God Sort Them Out kan verliezen van GNX is insane...

Niet dat GNX slecht was, verre van maar Clipse had echt wel het totaal pakket, all killer no filler.

Niet dat ik veel waarde hecht aan de Grammy's maar hoe Let God Sort Them Out kan verliezen van GNX is insane...

Niet dat GNX slecht was, verre van maar Clipse had echt wel het totaal pakket, all killer no filler.
Heeft ook te maken met de naam Kendrik natuurlijk.
Persoonlijk ook meer fan van LGSEO, maar GNX is ook een verdomd goed album hoor.

Ik blijf er ook bij dat Pusha T op veel vlakken zwaar ondergewaardeerd wordt.

Terug
Bovenaan