willydrama
Well-known member
Premier x Nas album over twee weken mogelijk van dat, tracks van over een lange periode, geen coherentiegeen oude wijn in nieuwe zakken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Premier x Nas album over twee weken mogelijk van dat, tracks van over een lange periode, geen coherentiegeen oude wijn in nieuwe zakken.
In onze contreien blijkt Pepe intussen dan toch nog te schrijven (& meteen subtiel desolate blaaspartijen te incorporeren):
Hij heeft blijkbaar al bloemen gestuurd naar 50 (het soort dat je op een kist legt).Diddy docu al gecheckt ?
Echte masterclass trolling van 50cent. Diddy moet volledig gek worden in zijn cel.
Is het de moeite?Diddy docu al gecheckt ?
Echte masterclass trolling van 50cent. Diddy moet volledig gek worden in zijn cel.
ja ik vond het wel de max. Wel veel dingen die ik al in andere docus gezien had zoals van die overval van tupac enzo. Ik vermoed dat de waarheid van alles in het midden zal liggen.Is het de moeite?
Zeker. Los van de psycho Diddy, is het een goed opgebouwde docu. Vooral de aanloop naar de moord op Tupac en Biggie is goed in beeld gebracht. Altijd veel respect gehad voor 50, na dit nog meer, echte OG. Vnv de laatste aflevering checken.Is het de moeite?
ja ik vond het wel de max. Wel veel dingen die ik al in andere docus gezien had zoals van die overval van tupac enzo. Ik vermoed dat de waarheid van alles in het midden zal liggen.
In de jaren 90.![]()
Waar blijft Nas
![]()
Waar blijft Nas

Blijkbaar toeren ze met LPClipse op Werchter Parklife.![]()