De hiphop-thread

Er zijn alweer twee van de groepsleden opgepakt door de politie... Lekker plaatje, dat wel

Amsterdam Arena

GP uit G - Mac of Kentucky ft. Young Ellens​

Nieuwe K-Rino uit, voor mij nog steeds een van de beste lyricists die er zijn, maar de beats zijn niet altijd even goed bij hem. Heeft ook al een album of 20 ofzo uit, maar dus dit, geen idee wie dat gemaakt heeft, stond gewoon plots op Spotify, doet het wel voor mij

Of zoals ze zeggen, 't is eens iets anders he.

Fantastisch optreden, een rastalent de Guy. Enorm van genoten.

Ook echt dikke sound voor zo'n zaal.
Had al schrik om weer de brakke sound te ervaren als bij Tyler The Creator in Sportpaleis.

Sound was inderdaad erg goed! Ik vond het podium misschien wel wat laag, ik geraakte niet meer vooraan door parkeer-drukte en het zicht was niet optimaal.

Misschien niet het optreden waar ik op gehoopt had maar wel enorm goed. Veel emoties maar als ze oprecht zijn heb ik daar weinig problemen mee. Ik hoopte wel stiekem op een show met wat meer allstars zoals in de AB in der tijd. Ik hoorde dat NAG in de zaal zat maar zag hem liever eens mee op het podium staan maar goed, de show stond zelf zonder gasten als een paal boven water. Zowel de rauwe pompende tracks als de fragiele tracks pakte enorm goed uit.

De diversiteit van het publiek heb ik ook nog nooit gezien bij een ZG optreden van boomers tot Gen Z. :laugh:

Ik moet akkoord gaan, optreden was echt dik inorde.
Ik was blij dat ik neerzat, ik ben gewoon een stille genieter.
Ondanks dat, kwam ik tot toch het besef,dat zijn laatste album toch minder men ding is.
Ik merkte toch dat ik aan het aftellen was naar zijn hardere nummers.
Ook de eerste nummers die hij bracht, miste ik toch een beetje de originele beats.

Ook was het fijn te zien dat hij er gelukkige uitzag, maar om een duur dacht ik toch “guy, afronden en spelen 😋

Ook echt zalig dat ze ff met de crew frontal gespeeld hebben, echt vet, mijn vrouw hoopte op meer stikstof, maar ik was stiekem blij dat het maar 1 nummer was.

Het nummer van op zijn nieuw album waar die man met zijn gitaar kwam spelen, vond ik echt zeer sterk, beter als op het album.

Zwangere guy nog nooit weten teleurstellen! Ik geef het een 8,5/10

Blij met de goeie commentaar over ZG te lezen hier. Doet deugd. We hebben allemaal ons best gedaan, er is veel tijd bloed zweet en tranen ingekropen. De zaal is echt wel enkele keren serieus ontploft.

Ook kan ik met eer en geweten zeggen dat er eig niets show of fake is aan hoe die op een podium staat. Ernaast is die exact hetzelfde. Heerlijke gast, net als Umi en PJ die de muzikale begeleiding deden.

Dikke shout out ook naar Bram voor de goeie sound. De man kan wel iets mixen :D

Een leuk iets dat ik van enkelen hoorde in het publiek, blijkbaar weinig mensen die stonden te filmen.

Nasale net niet engrish type flow draagt niet super sterk. Maar degelijke features en Rza nog eens als producer in full.

Ondanks dat, kwam ik tot toch het besef,dat zijn laatste album toch minder men ding is.
Ik merkte toch dat ik aan het aftellen was naar zijn hardere nummers.
Ook de eerste nummers die hij bracht, miste ik toch een beetje de originele beats.

Over beats gesproken: heb zelf de laatste tijd veel Dikke zitten luisteren, en die heeft intussen toch ook al behoorlijk wat als op het eerste zicht niet veel om het lijf hebbende niemendalletjes vermomde, bovengemiddeld avontuurlijk kronkelende beats op zijn conto staan.

Terug
Bovenaan