kaydoh
Well-known member
Ook al dood trouwens, princess LokooDefeeect in efffeeect met respeeeect vor't'intelleeeect.
Wat een album. Best of times.
zoooooooooooo goe
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook al dood trouwens, princess LokooDefeeect in efffeeect met respeeeect vor't'intelleeeect.
zoooooooooooo goe
Had die cd gewisseld met een maat tegen een cd van Rancid, die van mijn broer was. Broer kwaad maar ik nooit spijt gehad.Defeeect in efffeeect met respeeeect vor't'intelleeeect.

Waarom kende ik dit niet? BangerrrrDefeeect in efffeeect met respeeeect vor't'intelleeeect.
zoooooooooooo goe
The Memphis wormhole awaits!Waarom kende ik dit niet? Bangerrrr
Appelsap was nu wel niet echt één of ander obscuur festivalleke tbh, was jarenlang echt een gevestigde waarde in het hiphop-landschap. Ben er zelf een paar keer naartoe geweest, en echt heel veel supergoeie dingen gezien.Nice! Wist ge dat die een aantal jaren geleden in Holland was op een of ander obscuur festivalleke?
Zelf ook te laat geweten gekomen trouwens :/
Misschien maak ik best een top 10 per regio want voor Memphis alleen ga ik al moeite hebben te selecteren.
)Gisteren was een pak beter zeiden ze. Was er woensdag zelf niet bij, maar de sfeer zat wel goed gisteren.Try-out van Zwangere Guy in de 4AD. Nog wat werk aan de dynamiek van de set maar hij staat heel scherp. De nieuwe nummers pakken voor mij veel beter live dan op plaat. Dat wordt een bom in Paleis12.
Is er al een presale voor Gent?Gisteren was een pak beter zeiden ze. Was er woensdag zelf niet bij, maar de sfeer zat wel goed gisteren.
In zo'n kleine zaaltjes doet de eerste rij wel veel. Als ge zo'n hoop slapende mensen hebt buiten een actieve rij.
Maar komt idd wel goed, nog 2 keer oefenen in Nederland en 2 in Gent.
Geen idee eig. Ik ben niet echt op de hoogte van wat al is aangekondigd of in verkoop isIs er al een presale voor Gent?

Vanavond billy woods in de botanique hé jongelui. Aanwezigheid is verplicht! x
Kwaliteit! Wel bijna drie kwartier te laat, maar echt heeeeel goeie setlist. Blijft ook wel wat ongemakkelijk dat hij zelf zijn eigen instrumentals altijd moet opzetten hahaha.En hoe was het?
Net aangekondigdIs er al meer geweten over de Europese tour van de Wu-Tang? Vind voorlopig niks over BE/NL?!