willydrama
Well-known member
Voorwaar, 't is van hoog niveau, mogelijk de beste Wu plaat van dit decennium (die van Ghost van vorig jaar was om van te huilen btw)Ik heb het nog niet durven opzetten, straks toch maar eens doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voorwaar, 't is van hoog niveau, mogelijk de beste Wu plaat van dit decennium (die van Ghost van vorig jaar was om van te huilen btw)Ik heb het nog niet durven opzetten, straks toch maar eens doen.
Gebrek aan schuldinzicht ? QP heeft dus blijkbaar een aflaat gekocht bij de plaatselijke imam ?
Staan goede nummers tussen.. Beats klinken wel steeds beetje gelijkaardig. Kheb liefst de snellere Beats ..
Goe nummer en goeie BeatEen nieuwe Zwangere Guy single vandaag, en een nieuw album ook eind september (of was dat al bekend?)

What?Vrijdag nieuw album van Kendrick Lamar
Lap, fake news.What?
Ook al nieuwe van JID dan.
Ze hebben mij liggen via reddit. 
Zakt wat in elkaar in het midden om dan met de laatste drie nummers een uppercut te serveren.Die nieuwe JID, dit lijkt hier een hiphop Grand Cru jaar te worden.
Voorwaar, 't is van hoog niveau, mogelijk de beste Wu plaat van dit decennium (die van Ghost van vorig jaar was om van te huilen btw)